Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat te doen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1848012)

Een-Noob 30-11-2011 10:56

Wat te doen?

Ik ga een keer met een meisje afspreken, maar weten jullie wat ideeën wat we kunnen doen?

bierkoning 30-11-2011 12:46

- ketsen
- naar de bios
- wandeling maken
- tetten voelen
- bowlen
- film kijken op je kamer en dan ketsen

art4live 30-11-2011 12:56

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32146388)
- ketsen
- tetten voelen

:D (n)

art4live 30-11-2011 12:57

ik zal gwn inderdaad filmpje pakken das het makkelijkst en dan mss eerst even op elkaars kamer komen.
en mocht je succes hebben dan wat bierkoning zegt :P

SacredRose 30-11-2011 13:01

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32146388)
- ketsen
- naar de bios
- wandeling maken
- tetten voelen
- bowlen
- film kijken op je kamer en dan ketsen

:D(y)

en je kan het tijdens de wandeling ook doen hoor :p

OT: gewoon wat je ook zou gaan doen met een vriend, het hoeft helemaal neit zo moeilijk te zijn.

bierkoning 30-11-2011 13:36

Citaat:

sacredrose schreef: (Bericht 32146436)
:D(y)

en je kan het tijdens de wandeling ook doen hoor :p

OT: gewoon wat je ook zou gaan doen met een vriend, het hoeft helemaal neit zo moeilijk te zijn.

leuk he hier in het park, ja zeker, schat doe je jas is los, *hand onder truitje naar de tetten* zo we kunnen verder.

Maar ja ik was wat flauw in mijn antwoord, omdat je zelf ook wel enige hersencellen hebt denk ik? Elke stad heeft genoeg te doen, verzin wat leuks

SacredRose 30-11-2011 14:37

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32146474)
leuk he hier in het park, ja zeker, schat doe je jas is los, *hand onder truitje naar de tetten* zo we kunnen verder.

Maar ja ik was wat flauw in mijn antwoord, omdat je zelf ook wel enige hersencellen hebt denk ik? Elke stad heeft genoeg te doen, verzin wat leuks

normaal doe je er niet zo moeilijk over hoor :mad::p

maja zo moeilijk is het toch neit om iets te gaan doen met een meisje. ga gewoon iets doen wat gezellig is en dan komt het wel goed.

bierkoning 30-11-2011 15:06

Citaat:

sacredrose schreef: (Bericht 32146598)
normaal doe je er niet zo moeilijk over hoor :mad::p

maja zo moeilijk is het toch neit om iets te gaan doen met een meisje. ga gewoon iets doen wat gezellig is en dan komt het wel goed.

ik zou niet durven hoor :bloos:

Maar OT: Als een meisje je leuk vind, en je komt met een initiatief, dan is het al snel goed. Al ga je maar wat drinken in de stad, dan kun je ook gezellig kletsen. En leer je elkaar een beetje kennen!

SacredRose 30-11-2011 15:21

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32146689)
ik zou niet durven hoor :bloos:

Maar OT: Als een meisje je leuk vind, en je komt met een initiatief, dan is het al snel goed. Al ga je maar wat drinken in de stad, dan kun je ook gezellig kletsen. En leer je elkaar een beetje kennen!

jaja zou ik ook zeggen als ik jou was hoor :mad: na wat we gisteren gedaan hebben in dat parkje:p:bloos:

OT: als een jongen die ik leuk vind vraagt of ik mee wil om iets te gaan doen met ze 2en maakt het mij echt niet uit. al is het maar mee om ergens iets op te halen ofzo. als ik maar met hem kan praten enzo ;)

dus maak je geen zorgen het komt vast wel goed wat je ook doet.

bierkoning 30-11-2011 15:36

Citaat:

sacredrose schreef: (Bericht 32146716)
jaja zou ik ook zeggen als ik jou was hoor :mad: na wat we gisteren gedaan hebben in dat parkje:p:bloos:

OT: als een jongen die ik leuk vind vraagt of ik mee wil om iets te gaan doen met ze 2en maakt het mij echt niet uit. al is het maar mee om ergens iets op te halen ofzo. als ik maar met hem kan praten enzo ;)

dus maak je geen zorgen het komt vast wel goed wat je ook doet.

Tja toen ik ze eenmaal vast had, kon ik mij niet meer inhouden, en moesten we toch wat dieper de bosjes in:bloos:

En ts zie je? Ik als man zeg dat wat je ook verzint om te gaan doen het vaak wel goed is. Als je maar gewoon lekker jezelf bent. En het wordt gewaardeerd als je initiatief neemt! En sacredrose bevestigt dit!

SacredRose 30-11-2011 15:40

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32146779)
Tja toen ik ze eenmaal vast had, kon ik mij niet meer inhouden, en moesten we toch wat dieper de bosjes in:bloos:

En ts zie je? Ik als man zeg dat wat je ook verzint om te gaan doen het vaak wel goed is. Als je maar gewoon lekker jezelf bent. En het wordt gewaardeerd als je initiatief neemt! En sacredrose bevestigt dit!

heey niet iedereen hoeft te weten wat wij gisteravond gedaan hebben he :o:bloos:

initiatief nemen word altijd wel gewaardeerd hoor (y)

bierkoning 30-11-2011 15:46

Citaat:

sacredrose schreef: (Bericht 32146787)
heey niet iedereen hoeft te weten wat wij gisteravond gedaan hebben he :o:bloos:

initiatief nemen word altijd wel gewaardeerd hoor (y)

oh ja dat kan natuurlijk niet, nou pb dan maar over hoe geweldig het wel niet was :bloos: het voelde allemaal heel fijn hoor! :)

SacredRose 30-11-2011 15:52

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32146804)
oh ja dat kan natuurlijk niet, nou pb dan maar over hoe geweldig het wel niet was :bloos: het voelde allemaal heel fijn hoor! :)

ja he hallo we hebben het net over hoe fijn vrouwen het vinden als het initiatief genomen wordt door een man. en dan wil je nog dat ik beginnen met een bericht:mad:

luna-23 30-11-2011 19:52

ja ga een filmpje kijken op de bank, beetje naar haar kijken onder de film en als ze vaak terug kijken en meer met jou bezig is met de film lekker zoenen. Neem de eerste stap en alles is ok

bierkoning 01-12-2011 11:07

Sorry voor ons offtopic gepost! *schaam*

Maar TS heb je wat gehad aan de tips, en heb je al actie ondernomen ondertussen?

Cherry Springs 01-12-2011 12:16

Kijk hier eens. Deze krijgt een slotje. :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.