![]() |
Wat te doen?
Ik ga een keer met een meisje afspreken, maar weten jullie wat ideeën wat we kunnen doen?
|
- ketsen
- naar de bios - wandeling maken - tetten voelen - bowlen - film kijken op je kamer en dan ketsen |
Citaat:
|
ik zal gwn inderdaad filmpje pakken das het makkelijkst en dan mss eerst even op elkaars kamer komen.
en mocht je succes hebben dan wat bierkoning zegt :P |
Citaat:
en je kan het tijdens de wandeling ook doen hoor :p OT: gewoon wat je ook zou gaan doen met een vriend, het hoeft helemaal neit zo moeilijk te zijn. |
Citaat:
Maar ja ik was wat flauw in mijn antwoord, omdat je zelf ook wel enige hersencellen hebt denk ik? Elke stad heeft genoeg te doen, verzin wat leuks |
Citaat:
maja zo moeilijk is het toch neit om iets te gaan doen met een meisje. ga gewoon iets doen wat gezellig is en dan komt het wel goed. |
Citaat:
Maar OT: Als een meisje je leuk vind, en je komt met een initiatief, dan is het al snel goed. Al ga je maar wat drinken in de stad, dan kun je ook gezellig kletsen. En leer je elkaar een beetje kennen! |
Citaat:
OT: als een jongen die ik leuk vind vraagt of ik mee wil om iets te gaan doen met ze 2en maakt het mij echt niet uit. al is het maar mee om ergens iets op te halen ofzo. als ik maar met hem kan praten enzo ;) dus maak je geen zorgen het komt vast wel goed wat je ook doet. |
Citaat:
En ts zie je? Ik als man zeg dat wat je ook verzint om te gaan doen het vaak wel goed is. Als je maar gewoon lekker jezelf bent. En het wordt gewaardeerd als je initiatief neemt! En sacredrose bevestigt dit! |
Citaat:
initiatief nemen word altijd wel gewaardeerd hoor (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ga een filmpje kijken op de bank, beetje naar haar kijken onder de film en als ze vaak terug kijken en meer met jou bezig is met de film lekker zoenen. Neem de eerste stap en alles is ok
|
Sorry voor ons offtopic gepost! *schaam*
Maar TS heb je wat gehad aan de tips, en heb je al actie ondernomen ondertussen? |
Kijk hier eens. Deze krijgt een slotje. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |