Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Verslaafd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1848016)

Annoniem2 30-11-2011 12:45

Verslaafd

Help ik denk dat verslaafd ben aan medicijnen!
Ik slik 'smorgens 2x paracetamol en 'smiddags ook 2.
dit doe ik al 2 weken en kan er niet mee stoppen.
Sommige dagen voel ik me heel zweverig best wel lekker gevoel.:y
Maar kan dit door paracetamol komen?

Reverend 30-11-2011 13:47

Paracetamol is wel een van de meest domme dingen om verslaafd aan te raken. Stop met die onzin en ga lekker drinken/blowen als je wat ouder bent.

SacredRose 30-11-2011 14:41

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32146491)
Paracetamol is wel een van de meest domme dingen om verslaafd aan te raken. Stop met die onzin en ga lekker drinken/blowen als je wat ouder bent.

(y) wat geef je toch weer een goed advies :P

OT: ja je kan verslaafd raken aan paracetamol. maar nee ik geloof niet dat dat lichte zweverige gevoel kan komen van 2 paracetamolletjes.
maar het is dus wel slecht voor je lichaam dus stoppe en ga lekker kauwgom kauwe ofzo.
en als je ze neemt omdat je nog steeds echt pijn hebt wordt het tijd voor de dokter.

Pluis 30-11-2011 16:54

na 2 weken ben je niet al verslaafd, en al helemaal niet aan paracetamol. zweverig word je er over het algemeen ook niet van.

Schrödinger 30-11-2011 17:19

Placebo-effect, verder is het schadelijk om zo veel paracetamol te slikken, dus kap er mee.

Em. 30-11-2011 17:42

Hoezo kun je er niet mee stoppen?

Annoniem2 30-11-2011 18:51

Omdat ik er me veel beter voor voel. alles word rustig in mijn lichaam:rolleyes:
Word de laatste tijd wel beetje vergeetachtig kan dat een symtoom wesen?

paracetamol coffeine 50mg.

Em. 30-11-2011 18:55

Nou en, ik vind chocolade ook lekker, maar da's wat anders dan dat ik niet kan stoppen met chocolade eten. Schijnbaar denk je nu al aan allerlei symptomen te leiden, dus houd er dan gewoon mee op, in plaats van te doen 'o jee, ik heb een verslaving!11!' Ik kan me namelijk niet indenken dat het zo erg is - ik bedoel, paracetamol is nu niet echt een heel erg verslavend middel, je slikt het nu twee weken, en je klinkt niet alsof je veel moeite doet om te stoppen. Meer alsof je jezelf bezig houdt met dat je nu net een verslaafd lijkt (aan pillen!11) en symptomen gaat verzinnen. Dus. Slik er morgen gewoon géén. Zo erg kan het niet zijn.

Pluis 30-11-2011 18:56

oh suffie, dan is het niet de paracetamol waar je suf van wordt, maar de coffeïne. dat spul is een heeeeeeeeel zwak soort morfine en daar kan je wel een klein beetje zweverig van worden ja. maar het is nog steeds niet goed voor je om zomaar te nemen.

bambambam 30-11-2011 19:43

Ik denk dat die denkt dat die een verslaving heeft en praat zichzelf aan dat het moet.

Reverend 30-11-2011 23:18

Ik denk dat iemand het onterecht heel stoer vindt om een verslaving te hebben aan 'drugs'.

SacredRose 01-12-2011 09:24

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 32147337)
oh suffie, dan is het niet de paracetamol waar je suf van wordt, maar de coffeïne. dat spul is een heeeeeeeeel zwak soort morfine en daar kan je wel een klein beetje zweverig van worden ja. maar het is nog steeds niet goed voor je om zomaar te nemen.

nooit geweten dat coffeïne een soort morfine was :P. ik dacht dat het famillie was van caffeine XD.

en ik denk inderdaad dat wat jij nu benoemd nog niet eens verslavend gedrag is. dus inderdaad gewoon stoppen met die dingen neem en dan ben je er zo vanaf(y)

Sarah 01-12-2011 13:51

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 32147337)

Jij hebt het nu over codeïne. Coffeïne is juist een zusje van caffeïne :o

HangInThere 01-12-2011 14:08

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32147876)
Ik denk dat iemand het onterecht heel stoer vindt om een verslaving te hebben aan 'drugs'.

Dit dus :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.