Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verliefd op oudere jongen (school) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1848039)

Telesmurf 30-11-2011 18:02

Verliefd op oudere jongen (school)

-

Vowel 30-11-2011 18:10

Er is geen manier waarop je kunt afdwingen dat iemand je leuk gaat vinden. Maak gewoon eens een praatje, leer hem een beetje kennen, ga eens iets leuks doen, etc. Uiteindelijk vindt 'ie je leuk, of hij vindt je niet leuk. Daar kun je helemaal niets aan veranderen.

Maar als je niet meer contact met hem maakt gaat hij je zeker nooit leuk vinden, want daarvoor moet hij je leren kennen.

StefandeJacht 30-11-2011 18:42

Hallo (:
Ik heb het zelfde probleem, alleen ben ik de jongen die 15 jaar is en ik iemand van 13 á 14 leuk vind. Ik heb het tegen niemand gezegd. Omdat ik me er een beetje voor schaam :bloos: en omdat ik weinig sociale vaardigheden heb en niet weet hoe ik het moet brengen (hier maak ik nog een topic over, want ik ben er heel erg slecht in vooral als iemand verdrietig of iets is).
En er is nog iets, ik denk dat ze mijn naam niet eens weet :bloos:. Ik weet die van haar wel.

Gullyslemani 30-11-2011 19:05

zo moeilijk is dat niet hoor als je een jongen/meisje leuk vind om met hem/ haar in aanmerking te komen hier een aantal tips

# Kijk wat voor vrienden hij heeft misschien heeft hij we een vriend die jij ook goed kent vraag aan die vriend van jou of jullie samen met hem ergens aan tafel gaan zitten zeg maar ''chillen'' wanneer jullie een tussenuur hebben zo raken jullie samen met z'n drieen aan de praat en als die vriend weg gaat omdat hij effe iets moet pakken maar dan niet meer terug komt dit is wel eerder gepland zo praten jullie alleen nog verder en voor dat je het weet zien jullie elkaar elke tussen uur en elke pauze.

# hebben jullie geen zelfde vrienden ga dan gewoon bij zijn kluis staan vraagt of je een potlood geo en gum mag lenen hij zal dan vast ja mag wel geef hem dan een dag later terug zij zal dan vragen hoe was je toets en jij praat terug en voor jullie het weten hebben jullie hele gesprekken.

# wat je ook kan doen is het via via regelen om te achterhalen of hij jou ook leuk vind en dan vraag je msn enzo

NEVER GIVE UP

Telesmurf 30-11-2011 19:15

Citaat:

Gullyslemani schreef: (Bericht 32147362)
zo moeilijk is dat niet hoor als je een jongen/meisje leuk vind om met hem/ haar in aanmerking te komen hier een aantal tips

# Kijk wat voor vrienden hij heeft misschien heeft hij we een vriend die jij ook goed kent vraag aan die vriend van jou of jullie samen met hem ergens aan tafel gaan zitten zeg maar ''chillen'' wanneer jullie een tussenuur hebben zo raken jullie samen met z'n drieen aan de praat en als die vriend weg gaat omdat hij effe iets moet pakken maar dan niet meer terug komt dit is wel eerder gepland zo praten jullie alleen nog verder en voor dat je het weet zien jullie elkaar elke tussen uur en elke pauze.

# hebben jullie geen zelfde vrienden ga dan gewoon bij zijn kluis staan vraagt of je een potlood geo en gum mag lenen hij zal dan vast ja mag wel geef hem dan een dag later terug zij zal dan vragen hoe was je toets en jij praat terug en voor jullie het weten hebben jullie hele gesprekken. # wat je ook kan doen is het via via regelen om te achterhalen of hij jou ook leuk vind en dan vraag je msn enzo

NEVER GIVE UP

Dat vind ik een goede! Alleen een probleem, hij zit met zijn kluisje aan een heel andere kant van gebouw, bovenbouw kant. Dus is het niet raar als ik dan helemaal 'daar' vraag of ik wat mag lenen?

sodamnflossy 30-11-2011 19:15

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32147143)
Er is geen manier waarop je kunt afdwingen dat iemand je leuk gaat vinden. Maak gewoon eens een praatje, leer hem een beetje kennen, ga eens iets leuks doen, etc. Uiteindelijk vindt 'ie je leuk, of hij vindt je niet leuk. Daar kun je helemaal niets aan veranderen.

Maar als je niet meer contact met hem maakt gaat hij je zeker nooit leuk vinden, want daarvoor moet hij je leren kennen.

Jup, dit.
Gewoon 's contact zoeken, en vooral geen briefjes ofzo doorgeven of er een vriendin op af sturen, dat is leuk op de basisschool maar niet op de middelbare :').
Ik hou van jouw naam, btw.

Gullyslemani 30-11-2011 19:25

Citaat:

Telesmurf schreef: (Bericht 32147387)
Dat vind ik een goede! Alleen een probleem, hij zit met zijn kluisje aan een heel andere kant van gebouw, bovenbouw kant. Dus is het niet raar als ik dan helemaal 'daar' vraag of ik wat mag lenen?

hahahah ja dan word het wel lastig
dan hoeft het niet bij zijn kluis te zijn maar gewoon als jullie elkaar ''toevallig'' tegen komen en vraagt O shit ik ben mij .... vergeten mee te nemen heb jij die voor mij want ik heb zo een hele belangrijke Toets (leugentje om best wil mag wel eens) kan ook.
anders als je hem echt echt leuk vind ga je gewoon naar hem toe en een begin je te praten. *O*

Wijze woorden: Liefde komt van zelf op je pad hoe meer je er naar gaat zoeken hoe hoe langer je moet zoeken naar je liefdes pad :)

Telesmurf 01-12-2011 16:01

Laat maar, zag 'm vandaag al knuffelen met een andere meid. :S

bierkoning 01-12-2011 16:03

Citaat:

Telesmurf schreef: (Bericht 32148955)
Laat maar, zag 'm vandaag al knuffelen met een andere meid. :S

dat hoeft toch ook niks te betekenen ? ik knuffel ook wel is met iemand, maar dat kan ook een hallo hoe is het knuffel zijn

art4live 01-12-2011 16:11

mss wistie wel dat je keek en vindie je leuk en probeert hij je zo jaloers te maken?
een knuffel betekend echt nog niks hoor :P

Reverend 01-12-2011 17:23

Was die andere meid lekkerder dan jij?

Telesmurf 01-12-2011 17:54

Nee, nee. Het was echt knuffelen. Hij stond naast d'r armen om d'r heen en over d'r rug hene wrijven enzo.

Telesmurf 07-12-2011 20:55

Citaat:

Telesmurf schreef: (Bericht 32149506)
Nee, nee. Het was echt knuffelen. Hij stond naast d'r armen om d'r heen en over d'r rug hene wrijven enzo.

Silvano08 08-12-2011 06:21

Nou, omdat je zo graag toch nog verder wilt gaan:

Je moet dus nu meer gaan doen dan 'elkaar alleen maar aankijken', want dan maak je dus beduidend geen kans en staat hij met andere meiden te knuffelen. Voor wat je moet doen: kijk naar de berichten eerder in het topic.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.