![]() |
Welke mobiele telefoon wil jij het liefst?
1 Bijlage(n)
Post hier al je wensen op het gebied van mobiele telefoons/smartphones!
Op dit moment heb ik een hele oude nokia. Helaas is de batterij kapot. Ik hoef geen ingewikkelde telefoon, dus ik denk dat ik deze ga kopen: Er zit een telefoonboekje bij en een pennetje. De telefoonnummers moet je nog 'ouderwets' zelf opschrijven (y) |
Nou, geef mij maar een nieuwe iphone. De concurrentie is allemaal kut.
|
ik DENK dat ik een HTC sensation/evo 3D wil, maar aan de andere kant weet ik nou niet of ik mn iPhone zal missen als die weg is :P
PS: hoort dit niet eerder in een electronica forum of in lifestyle? |
nokia n97, of anders htc desire Z of de htc wildfire
|
HTC of een IPhone :)
|
Gewoon mijn ouwe vertrouwde nokia? Volgens mij zou ik met een iphone nooit meer iets anders doen dan alleen maar internetten.
|
Doe mij maar weer de 3310
|
Iphone,
HTC is ook fijn maar er zijn veel minder apps voor.... |
Citaat:
|
iPhone 4 (Y)
|
Ik ga waarschijnlijk binnenkort voor een nieuwe telefoon (de oude is behoorlijk versleten) en ik denk dat het een of andere smartphone van samsung wordt.
|
Een mobiel... die werkt... en niet duur is... en internet heeft. Verder boeit het me niet zo.
Sommige mobiels zien er wel leuk uit, hebben allemaal van die leuke extra dingen, maar ik vind ze altijd zo duuuur. |
Citaat:
|
Ik heb een HTC desire Z en die bevalt me wel prima eigenlijk. Met name het toetsenbord (Y)
|
Galaxy S2 :eek:
|
Eentje die gewoon belt en smst aub, niks meer niks minder.
Ik word niet goed van die mensen die de hele dag met hun kop aan hun hele hele hele dure mobieltje vastgelijmd zitten. |
Eentje met Android of een Iphone, want veel mogelijkheden.
|
Citaat:
|
Nee, niet echt, dank je voor je bezorgdheid:)
Grapje, ik maak me echt niet 24/7 druk om mensen. Al is het wel zo dat ik me eraan erger als ik op school hele groepjes mensen zie staan die in plaats van gewoon met elkaar te praten met elkaar zitten te whatsappen. Wat wel echt vervelend is, is dat je geen normaal gesprek met mensen kunt voeren met mensen zonder dat ze 'effe iets moeten pingen' of whatsappen, of wat dan ook. Maar weer ontopic, ik wil graag een klapmobieltje inplaats van degene die ik nu heb. Dan heb ik geen last meer van die ellendige toetsvergrendeling. |
Citaat:
|
iPhone 4s :D
ik heb nu samsung galaxy ace, maar die is best wel irritant... :s |
Citaat:
OT: Galaxy note:) |
Tevreden met mijn S2
|
Citaat:
|
ik heb de telefoon die ik heel graag wou, de LG Optimus 3D :D
|