![]() |
Kleine enquête voor profielwerkstuk
Hoi allemaal,
Voor mijn profielwerkstuk heb ik een heel kleine enquête opgesteld. Ons profielwerkstuk gaat over de complottheorieën rondom de maanlanding en een van die theorieën betreft fotobewerking. Met de enquête willen wij bekijken hoe goed mensen te manipuleren zijn met fotobewerking. Het kost ongeveer 20 seconden van je tijd en je zou ons ontzettend helpen met het invullen! Het gaat om je eerste indruk van de foto. *Ik heb genoeg respondenten, hier mag dus een slotje op. Alvast bedankt :) |
nou word ik wel nieuwsgierig naar de antwoorden :D
|
Als ik genoeg respondenten heb, zal ik de uitslag plaatsen ;)
|
Citaat:
|
Ingevuld
|
Ingevuld. Maar ik snap soms van mezelf niet waarom ik denk dat iets bewerkt of onbewerkt is :D:D
|
Ingevuld, ik ben benieuwd naar de antwoorden.
|
Ingevuld! Maar ik heb hier echt geen oog voor hoor.
|
ingevuld! (:
|
Ingevuld!
|
Ingevuld! ;)
|
Citaat:
|
Bedankt voor jullie hulp allemaal! In drie dagen heb ik meer dan 60 respondenten gevonden en dat is meer dan genoeg.
Voor de nieuwsgierigen onder ons, de Apollo-11 foto met de Amerikaanse vlag erop en de vakantiefoto van het strand met ondergaande zon waren bewerkt. De andere vier waren onbewerkt. Bij die eerste dacht de meerderheid inderdaad dat de foto bewerkt was, bij de vakantiefoto dacht de meerderheid dat deze juist onbewerkt was. Opvallend was, dat ruim 90% direct door had dat de foto van de Engelse tuin onbewerkt was. Nogmaals, onwijs bedankt :) (De link heb ik trouwens weer weggehaald, omdat we dus niet meer respondenten nodig hebben!) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |