![]() |
Wat Saai Zeg #1566
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen!
Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 2! |
oei, gaan we nostalgisch doen?
|
Sigmund, hoe oud ben jij tegenwoordig?
|
Ik kon WSZ #1 niet meer vinden voor de OP! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
17 alweer, jééé minee! Straks gaan jullie ook nog vertellen dat ik alweer 21 ben!
|
Nee joh Luud, jij bent net 16 toch?
|
ohja, gelijk!
|
Wat is Guido Weijers een gebrek aan talent. Geef die zendtijd weg, alsjebliéfttt
|
Citaat:
|
Achja, je bent tegenwoordig al succesvol als je een beetje scheel kunt kijken of een liedje kunt nazingen.
|
nou ja, misschien kan hij mensen opvoeden.
|
oke vooruit, ik moest lachen want hij heeft een mandarijn op het apple logootje van zijn laptop geplakt. Maar dan ook echt, gewoon, een mandarijn.
|
De o zit altijd veel eerder in het alfabet dan ik denk.
|
:D
|
Ja, ik moet elke keer als ik een bijvoorbeeld een artiest zoek in een alfabetische lijst, zachtjes voor mezelf het alfabet opzingen (echt vanaf de a ook :D) omdat ik anders niet weet waar een letter precies zit.
Heeft iedereen dit? |
nee, wel in groepjes
abcdefg (als ik de F zoek, vanaf de A) hijklmnop (als ik de L dus zoek, vanaf de H) qrstuvw xyz |
M'n liedjes top 50 is zo goed als af. Ik ga 'm hier posten of jullie nou willen of niet, dan heb ik nog een beetje eer van m'n bloed zweet en tranen.
Spoiler
|
En ja, Opeth en Dolly Parton in een lijst, wat ben ik toch een mallerd :D:D;d;d;D:D:D;d;dd
|
Ohai.
Citaat:
Ik zou alleen niet ingrijpen als het ging om een groep jongens met wapens, oid. Wel altijd de politie bellen als niemand anders erbij is, denk ik, al heb ik dat nog nooit hoeven doen. |
Oh Stefenootje! Ik was alweer het bestaan van Mecano - Hijo de la Luna vergeten! Mijn dank is groot want nu kan ik hem de hele dag op repeat zetten! :)
|
Wat een goed Sintcadeau heb je gehad Martin (y) Welke versie is het? (welke uitvoerders etc.)
En blugh, ik ben al even wakker, en besefte net ineens dat mijn fiets dus gejat is. Ik was het even vergeten... :( |
goeeeeedemorgen!
|
Godveeeeeeeer, ik ga een probleem hebben :S. Kutkutkutkut.
|
Verslapen -O-
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben alweer wakker na 3 uurtjes slaap ofzo. Eigenlijk stond m'n wekker al om half 8, maar dat was de 'ik val daarna toch weer in slaap' wekker. |
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1848295
Een topic openen op Psych omdat er een meisje "hoi" tegen je zei :D :o |
Citaat:
|
Halloo!
|
Hoi!
|
Wat vind ik de NS toch kut soms :):) lekker in de ochtendspits standaard 5 minuten vertraging hebben (maar dat niet omroepen of op de borden zetten) en treinen van maar twee treinstellen inzetten, goed plan (Y)(Y) stelletje jojo's :mad:
|
Citaat:
|
Ik ben vannacht zo vaak wakker geworden/gebleven dat ik een beetje twijfel of ik wel heb geslapen maar voor de rest is het prima, vandaag druk aan het werk moeten voor de uni! En hoe is het met jou?
|
Citaat:
Ik was dus even een beetje chagrijnig huhu :o maar nu valt het wel weer mee. Straks sporten bij de fysio en dan ook nog een poging doen iets voor studie te doen! |
(Y)
Ik heb net te horen gekregen dat mijn stiefvader vannacht met de ambulance naar het ziekenhuis is gegaan door te hoge bloeddruk en ademhalingsmoeilijkheden, het gaat nu goed en als hij wakker wordt mag hij naar huis! |
He bah! Schrikken! Gelukkig gaat het nu weer beter met hem dan (Y)
|
13 uur slapen (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He verdorie, ik kan helemaal geen literatuur vinden voor een deel van mijn onderzoek :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*wijst en lacht* |
Oh supermooi trouwens, we vierden vrijdag Sinterklaas met het huis (+alle oud huisgenoten). Stond een paar dagen geleden met Roos (huisgenoot) in de keuken en we hadden het over de gedichten van vorig jaar enzo. Dus ik zei "Nou gelukkig wordt het nooit zo erg als toen, ik bedoel wat heb ik nou gedaan dit jaar? Nou ja dit, en oh ja dat. En dat. En zus. En zo. Ja oke. Maar niet zo erg als vorig jaar, dikke prima"
Blijkt dat Roos mijn lootje had en ik haar dus de perfecte samenvatting heb gegeven voor wat in het gedicht moest :facepalm: :D(N) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |