![]() |
Runescape heeft iemand iets voor mij?
Hallo,
Ik zit op het account van mijn broer. (Ik heb toestemming gevraagd hoor). Ik heb zijn Runescape account gekregen. Ik ben van plan om heel goed te worden. Maar ik heb geen geld. En ik dacht misschien is er wel iemand gestopt en kan er niets mee. Mijn Runescape naam is: Every Second. Als iemand wat wilt geven vind ik dat echt TOP! Oowya ga hier niet onder zeggen dat het een stom en saai levenloos spel is :D Ik zelf weet dat het zo is, maar ik heb er gewoon iets mee. Kinder cola |
:facepalm:
|
Weet je dat het zo is? Waarom is runescape een stom en saai levenloos spel? Verder, je kunt zelf ook geld verdienen in rs...
|
[nofollow]http://www.runescapebeggarscamp.org[/nofollow]
|
sorry ik kan je niks geven ik heb namelijk een leven,
|
Jonge, alsof jij nooit gamed? Iedereen zijn eigen smaak. Vele spelen Mine-Craft ik zelf vind dat een Autistisch spel. Maar ik ga toch ook niet zo'n domme opmerking zetten.
Je moet zelf weten maar ik snap niet dat je dit zo schrijft. Deze thread was gewoon een gooi op geluk. Misschien was er wel iemand die wat had. :) |
Minecaft is vele malen erger dan RS.
Ik heb RS een jaartje gespeeld en ging nog. |
minecraft is uber, en goed voor stratighs inzicht, en je moet er logisch en ruim bij nadenken, runescape is dom poppetjes neer slaan, en dan geld krijgen, vind ik
|
Citaat:
|
Wat een slechte argumenten zeg, als je een game gaat afkraken onderbouw je mening dan op zijn minst goed.
|
Als je te dom bent om in RS zelf geld te verdienen zul je nooit goed worden.
|
Uhm ik heb vroeger eens runescape gespeeld dus ik weet niet of je wat aan mijn tip heb, maar je koeienhuiden (Ik weet echt niet waarom) leveren veel geld op als je beginnende speler ben.
|
Nvm misschien heb je hier wat aan http://www.lunagang.nl/guide/geld-verdienen.php
|
Member worden en lvl 1 clues gaan doen.,
|
Op een of andere markt veel fikkies stoken en de ashes verkopen, als ik het me goed herinner. Dat werkt goed.
|
|
Citaat:
Btw: als je echt runescape wil spelen en er goed in worden moet je dat gewoon doen, maar om goed te worden moet je er echt heel veel tijd in stoppen. En dat is echt ontzettende tijdvern**king. Je zou trouwens wel bots kunnen proberen, die een handeling blijven herhalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey, ik ben het echt helemaal met je eens dat minecraft een stom levenloos spel voor autisten is. Dąt is pas tijdverspilling. RuneScape is de bom!
|
Citaat:
|
Fuck andermans interesses.
|
Citaat:
|
word member koop super defence potten in voor 10 en verkoop voor 10% onder aangeraden prijs maak je heel veel winst (in iedergeval 2,5 jaar geleden weet nie of het nu nog het zelfde is)
|
Citaat:
|
Nou alle tips van jaren geleden hebben denk ik niet zoveel zin heeft omdat RS een economy heeft en de Grand exchange waarbij de waardes dalen en stijgen door de ''Merchers'' Ik heb inderdaad nog wel een RS account level 129 (jaja , 4 jaar gespeeld) met zo ongeveer 200mill en een purple party hat. Ik heb er helemaal zelf voor gewerkt , zoek gewoon wat money making guides op via youtube en ga zelf aan de slag. Anders zul je een machteloos persoon zijn in RS die afhankelijk is van onze forum scholieren :)
|
haha ik kan je mss nog wel wat geven log af en toe nog in om me acc te bewaren voor wnr me neefje die leeftijd krijgt dat hij dat gaat spelenXD maar ga hout hakken of lobster fishing of iron minen coal kopen en iron bars smithen en sellen werkt ook goed
|
ik ben combat 106 in members en 103 in f2p en kheb 99 attack en 99 cooking en heb 25M cash :~D
|
en trouwens ik ben hierop gekomen door google zoeken minecraft is stom
|
Woow! Veel reacties :P Brownies IQ hoe heet jij op Rs?
|
laatst 1,6 miljoen gekregen van een gast van lvl 93 die ging stoppen
|
dankzij hem ga je gewoon Minecraft spelen.. True story.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en als tip je kan corp doen of bandos doe altijd pvm want skillen is echt stom en tijdverspilling.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |