![]() |
Wat Saai Zeg #1569
Jaja!
|
En betere titels mogen worden aangeleverd.
|
sann ik vind dat je maar ein zwaar leven hebt :mad::y
|
Citaat:
|
Vaak wel, maar je draaft door Kazet!
|
Citaat:
|
Wat een gestapo onderzoek dit zeg, voel me net een Joods verzetter...
Ik vind dus gewoon dat homo's net als hetero's evenveel mens zijn, ik vind het gewoon raar dat zij een anus kiezen als er meiden zijn met van die mooie rondingen en een vagina... Sorry als je dit niet begrijpt |
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!! nu kan ik niet meer posten hoe vaak knaagdier het over zijn lichaam had.
ik ga douchen en pittem laterzz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zijn Narwals een ontzettend bizarre beesten :| die hoorns!
|
Ik vind eigenlijk ook wel dat hij zijn eigen mening over homo's mag hebben hoor. Maar ik heb een heel stuk van de discussie gemist.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
saai de wereld is saai
zo saai zo saai zo bibaboeba beestig saai |
Citaat:
|
Ik ga weer eens dit plaatje posten:
http://www.scootmobiel.nu/graphs/sco.../twist_200.jpg Sinds ik weet dat zulke dingen bestaan is mijn levenskwaliteit er aanzienlijk op vooruit gegaan. Gewoon omdat ik heel hard en heel lang moest lachen toen ik er voor het eerst een zag. Dat gun ik iedereen. |
Citaat:
|
Ik vind Sarah altijd zulke schattige replies geven :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WTF :D Wie heeft er als initiaal dingen S.S. :D?
|
Citaat:
Ze zijn homo. Punt. En homo's hebben geen vagina. En sommige (niet alle, Knaagdier!) homo's hebben anale seks. Maar dat hebben sommige hetero's ook. Dus wat een gezeik. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb overigens wel heel lang gerookt. En één keer hasj gerookt met een vriend van school. Waar ik overigens weinig van merkte, behalve dat de wereld langzamer ging voor mijn gevoel. Verder ben ik een heel braaf meisje.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bijn bi, maar als ik bijv. sex heb ga ik tog ook niet na een kwartier zeggen, he ik heb zin in een vagina, maar een kwartier later in een anus, :facepalm: |
Citaat:
Daar komt het op neer, en daarom lijkt mijn mening zo bot. |
Citaat:
|
Ik heb me ooit vaagjes en wat licht in mijn hoofd gevoeld toen ik bij het uitgaan een uurtje met vrienden in een blow-ruimte zat, maar dat kan ook zuurstofgebrek zijn geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh Koen en Eric!
Smith (Editors) heeft samen met Burrows (Razorlight) hebben samen een kerstcd opgenomen. Funny Looking Angels. Staat op Spotify! |
Jezus, is deze discussie serieus nog bezig :D(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil op me 40ste niet moeten melden aan m'n kinderen dat mijn anus aan vervanging toe is, en daarbij nog heb geëxperimenteerd zoals elke gezonde man en het deed me helemaal niets... Daarom: volledig hetero dus |
Ik heb besloten dat ik dit jaar op zoek ga naar kerstnummers die niet de standaard sky radio kerstnummers zijn, dus ik wil graag meer van die tips (y)
|
Citaat:
|
Alle homo's zijn ook niet perse voor het anale net zoals alle hetero's ook niet perse niet voor het anale zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hetero's die aan anale seks doen zijn geen hetero's volgens jou? |
Citaat:
Vrij kansloos |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |