![]() |
Toppostlijst en avatarspel
Hoi forumbazenplus,
dit waren echt deels de gaafste dingen van het forum. Vooral die toppostlijst was echt een soort sport. Met de pijltjes en alles. Waarom zijn die verdwenen? :( fizzle |
Omdat we over gingen op nieuwe forumsoftware en het fotoboek daardoor min of meer overbodig werd. Daarnaast was het fotoboek een vrij slecht geschreven en onveilig prul, en was er niemand om het te verbeteren/onderhouden.
|
Dus het komt nooit meer terug? :(
|
Je moet nooit nooit zeggen, maar ik acht de kans bijzonder klein!
|
Je hebt het zojuist twee keer gezegd -O-
|
de toppostlijst is er overigens nog wel hoor! dan moet je de ledenlijst nemen en die ordenen op aantal posts ipv op alfabet
|
Maar helaas kun je daar niet in zien hoeveel je bent gestegen etc. Dat kon met de oude toppostlijst wel.
Ik heb er verder niet zo veel verstand van, maar kunnen van het oude fotoboek niet alleen de toppostlijst en het avatarspel opnieuw online worden gezet? Dus dat je de rest van de fotoboekfunctionaliteit verwijdert en alleen een site krijgt met het spel en de lijst. |
Citaat:
|
Het avatarspel. (y)
|
M@rco Jon naamzoek :o
|
Wat is het avatarspel? :o
|
Dat is iets uit de tijd van het fotoboek (lang geleden). Dan kreeg je 10 willekeurige avatars te zien en moest je raden van welke forumer de avatars waren.
|
O, dat vind ik leuk. :y Daar ben ik ook voor!
|
Oja dat :cool: Ik ben voor!
|
Voor zover ik kan zien is dat hele fotoboek gewoon verwijderd, dus terugplaatsen wordt dan ook wel een beetje lastig.
|
Citaat:
|
Dat avatarspel klinkt wel grappig :)
|
Ik ben vooooor!
|
Goeie ouwe tijd :cool:
|
Citaat:
Dat zou ik heel graag willen. |
Foto/avaterspel :cool:
maar wolterb stond bijna altijd bovenaan geloof ik ;( |
Zowel in de toppostlijst als in het avatarspel ja! :p
|
Regel gewoon het oude fotoboek terug in plaats van de rommel die we nu hebben.
Citaat:
|
Up.
Ik bedoel, is hier al over overlegd en beslist lieve forumbazen? :bloos::herp: |
Ik kan hier niks mee, dus kan er ook geen zinnige beslissing over nemen.
|
Als je een avatarspel wilt dan moet iemand met skills dat maken. Interesse NFS? ;)
|
Ja leuk! Wat schuift het? ;)
|
eeuwige aanbidding van mijn zijde in elk geval :bloos:
|
En van mij ook. Alhoewel hij dat van mij sowieso al krijgt :herp:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |