![]() |
Hallo allemaal,
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje lid maar heb me nog niet voorgesteld. Dus bij deze :) Ik ben 15 jaar en zit nu in 4 Vmbo-tl. Eerst wist ik nog niet wat ik wilde worden dus heb ik de vakken die ik niet leuk vond uit mijn pakket gegooid.. :facepalm: HEEL DOM! Net na de zomervakantie kwam ik erachter dat ik heel erg graag dokter wil worden. Maar helaas, ik mis de vakken natuurkunde, Duits en wiskunde. En aangezien geneeskunde_O_ een universitaire studie is moet ik nog 2 niveaus omhoog. Ik heb sinds gister voor elkaar dat ik de examens natuurkunde, wiskunde en Duits mag maken zodat ik op de Havo word toegelaten en ik mijn vakkenpakket kan veranderen. Daar ben ik echt super blij mee want nu kan ik probleemloos doorstromen tot aan geneeskunde! Het enige nadeel is wel dat ik nu 9 examenvakken heb i.p.v. 6. Maar dat heb ik er zeker voor over. :) Dus dat is een beetje mijn verhaal. Zijn er nog meer mensen op dit forum die een vergelijkbaar verhaal hebben? Of die nog tips voor me hebben? Of, gewoon wat willen zeggen > mag natuurlijk ook ;) |
welkom :)
|
Welkom :)
|
Welkom!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |