Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   What hurts the most, was being so close. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1848757)

Randomnaam 11-12-2011 13:58

What hurts the most, was being so close.

Hey allemaal, ik ben een Jongen van 17 en ik heb via het internet een meisje leren kennen.

De eerste 3 dagen dat ik via msn met haar praatte waren echt geniaal, we hadden het over alles, over sex, over ons samen, over naar elkaar toe gaan, al wonen we 200km uit elkaar. De 4e dag liep het gesprek een beetje dood en sindsdien heb ik het gevoel dat ze me ontwijkt, of in ieder geval minder leuk vind. Onze gesprekken zijn nu veel oppervlakkiger, en ik heb het gevoel alsof ze elk moment de draad die ons verbindt door gaat knippen. Ik weet dat het raar klinkt naar 3 dagen, maar altijd als ik aan haar denk maakt m'n hart een sprongetje, zo leuk vind ik haar. Ze is gewoon perfect voor mij.

Ik heb het die 4e dag een beetje verpest, door een paar dingen te zeggen die ik niet had moeten zeggen, maar zo erg had ik het ook niet verpest. Ik wil haar weer terug zoals ze was, en ik weet zelf niet zo goed hoe.

Thx for reading, een goeie tip zou al helemaal mooi zijn. Als er meer info nodig is moet je het gewoon zeggen.

Maarten

honkballertje 11-12-2011 14:06

In 3 dagen tijd kan je er niet achter komen of iemand perfect voor je is (en al helemaal niet via het internet).
Dat gezegd hebbende zul je gewoon moeten wachten tot je haar weer een keer spreekt en kijken of jullie het dan weer over wat leuks kunnen hebben en wie weet een keer afspreken in een stad ergens tussen jullie in ofzo.

Reverend 11-12-2011 14:26

Een beetje geklets op internet is nou niet bepaald close te noemen. Ik vermoed dan ook dat het voornamelijk de hormoontjes zijn die je die irrationele gedachten geven.

Ik weet niet wat je tegen haar hebt gezegd, maar je zou daar bijvoorbeeld je excuses voor kunnen geven en in het vervolg als je met haar praat geef je haar wat meer ruimte. Het zou me niets verbazen als je haar hebt laten schrikken met je jeugdige en naïeve enthousiasme. Doe het gewoon rustig aan en wie weet valt het nog te fixen.

DmCraanen 11-12-2011 14:32

Ik dacht al, hier moet reverend aan te pas komen!

Randomnaam 11-12-2011 14:49

Rustig aan doen is wel een goeie ja, zij was wel degene die over sex begon, en ik zei niet iets op dat niveau waar ze van teruggedeinsd kan zijn.

Lusi 11-12-2011 14:52

Het is niet zo bijzonder. Het komt vaak voor. Je kent haar echt nét. Het klikt niet om wat voor reden dan ook, het verwatert. Wat moeten we erover zeggen?

Secret Agent 11-12-2011 15:29

Citaat:

Randomnaam schreef: (Bericht 32179801)
Rustig aan doen is wel een goeie ja, zij was wel degene die over sex begon, en ik zei niet iets op dat niveau waar ze van teruggedeinsd kan zijn.

Eh, wat heeft dat met seks te maken? Het spijt me maar die link zie ik niet.
Verder: Kan gebeuren, shit happens.

Annett 11-12-2011 15:45

Je hebt haar ontmoet via internet, wie weet hoeveel mensen zij ontmoet op internet.
Misschien hecht ze er wat minder waarde aan.

Maar; vraag gewoon of er iets mis is, dan weet je waar je aan toe bent.

Good luck : )

Cherry Springs 11-12-2011 20:47

Als je drie dagen goed met haar praat en de 4e dag niet, dan weet je dat ze niet perfect voor je is. Zo is het nu eenmaal. Waarschijnlijk wordt het nooit meer zoals het was, maar je kan altijd proberen te vragen of ze ergens mee zit ofzo.

EZBlade 12-12-2011 08:34

En was je echt so close zoals de titel doet vermoeden :o

Noedelhap 12-12-2011 13:40

4 dagen :') En dan de liefde van je leven kwijtraken. Ja. Verschrikkelijk. Ik weet niet of je hier nog overheen kunt komen.

thomasszz21 12-12-2011 13:50

na 3 dagen met iemand die je van internet kent kan het niet perfect zijn. relativeer het. vraag waarom ze niet meer zo leuk wil praten.
als ze jou ook leuk vind zal ze waarschijnlijk ook proberen om het gesprek weer op gang te krijgen. maar ik zou daar niet op rekenen.
het is erg lastig om op het internet een relatie te hebben, dus als jullie elkaar nergens zien, dan gaat er niets van komen.

Yora 14-12-2011 16:48

Kerel, ik heb een msn relatie gehad met iemand voor een halfjaar.
Ik was ook helemaal bezeten van dat mens (sorry voor mijn taal(A)) en het was een faker.
Ik zou je adviseren om het rustig aan te pakken en ook helemaal niet meteen over seks te praten want meiden die een relatie willen kunnen dan gaan denken dat je daarvoor wilt chatten. natuurlijk is dat wel spannend en zo, maar ga eerst maar eens iemand in RL ontmoeten en kijken of die klik er is. Misschien in het echt denk je van bah, waar ben ik terechtgekomen. Of je hebt meteen een wild avontuurtje en daar blijft het bij.

Als je haar echt zo perfect vind als partner, ga dan afspreken en kijk of jullie idd zo goed bij elkaar passen en of jullie echt vechten voor elkaar (want een lange afstandsrelatie kan ook harten breken, 200 km.... NOu ja, ik reis zelf ook voor mijn lief, hebben nu 1 jaar dus ik zeg het, het kan...) maar heb ook relaties gehad waar het mee stuk liep.. En ik was de enigste die heen en weer ging steeds maar weer.... Nu is dat gelukkig wel anders, maar pas op, kijk of ze net zo veel om jou geeft als jij om haar.... (y)

Mischien zijn het gewoon zorgen om niets, zij moet ook naar school deze dagen neem ik aan... Drukjes met huiswerk? Met vriendinnen praten op msn, kan ook energie kosten hoor die wijven praat.. :bloos: (grapje hoor:p) en kan ook zijn dat ze kerst inkopen aan het doen is en een kerstboom aan het versieren is in huis met de familie, na ja of een leuke jongen versieren maar maak je niet druk. als dat zo is dan ben jij een van die 50 jongens (misschien overdrijf ik, maar het helpt) op het lijstje die ze al in haar msn contact heeft staan en spannende gesprekjes.... leuk leuk. maar ga daar niet vanuit.... gewoon kijken, het is nog niet serieus.. je bent nog niet getrouwd en je bent ook nog geen halfjaar samen, be okay with it.... beter na 4 dagen kapot dan een hele lange lijdensweg doorlopen met veel luddevut. (klinkt wel heel deprimerend maar be aware of it....) kan ook zijn dat je druk is, maar stay focussed.. en als ze op jou uitgekeken is na 4 dagen, nou dan denk je ach, de volgende meid leef ik geen 4 dagen mee maar daar vier ik mijn 40'ste jubileum mee. :rolleyes:

Succes

CuwleMandarijn 14-12-2011 18:03

Citaat:

Noedelhap schreef: (Bericht 32182810)
4 dagen :') En dan de liefde van je leven kwijtraken. Ja. Verschrikkelijk. Ik weet niet of je hier nog overheen kunt komen.

nee komt ie niet, uiteindelijk exploderen we door een kernexplosie, omdat zij niet de ware was, en lachen we te samen knaagdier uit die in de hel loopt, :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.