![]() |
*alleen meisjes*wat vinden meisjes van jongens die masturberen?
hallo meiden!
ik vroeg me af of meiden het normaal vinden dat jongen (veel) meer masturberen dan vrouwen in de pubertijd, of het ze zegmaar niet stoort in een relatie of iets dergelijks. dankjewel! |
Ik weet niet zeker of jongens echt véél meer masturberen. Ik denk dat ze er gewoon veel meer voor uitkomen. En dat meisjes zich veel meer beschaamd voelen om te (zeggen dat ze) masturberen.
|
Meisjes die dat vervelend vinden zijn geen meisjes maar zeikerige onzekere bitches.
|
Jongens die niet masturberen vind ik veel gekker dan jongens die dat wel doen.
|
Citaat:
|
Jongens die masturberen vind ik gezond. Jongens die niet masturberen vind ik maar raar.
|
Ehm ja het is gezond en fijn dus waarom niet?
|
Jongens die masturberen? Prima, niets mis mee, maar jongens die daarmee te koop lopen....
M.a.w. ik hoef niet per se te weten dat je aan mij denkt wanneer je ligt te tr....... |
Citaat:
|
Ik vind het goed.
|
Gewoon normaal.
|
Citaat:
En wat vind ik van mannen die masturberen? Kan er niets aan doen, ik vind het wel geil. Maar om even de vraag te beantwoorden: Ik zou het pas vreemd vinden als mannen helemaal niet masturberen. Verder denk ik niet dat mannen per se veel meer masturberen dan vrouwen, ook niet in de puberteit. |
Citaat:
Citaat:
|
Wat vrouwen van mannen vinden bedoel je?
|
Citaat:
|
wat vinden de dames er van als de jonge in de relatie nog zelf mastrubeerd ?
|
Citaat:
Citaat:
|
Zolang ze het niet samen met hun 100% hetero vrienden doen (of sowieso met anderen) terwijl ik een relatie met ze heb, kan ik me er echt niet druk om maken.
|
Ik vind het wel een spannend idee,
het is ook nog een vet geil! |
wat bedoel je met vet geil
|
wat bedoel je met wat bedoel je? vet geil laat weinig aan de verbeelding over.
|
effffeeee vraagjeee, hoe mansturbeer je precies? in allee detailzzz ;w
|
Ik denk dat je er beter aan doet om eerst wat extra lessen Nederlands te volgen voor je je tijd daar aan "verdoet". :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uh, iets waar ik tbh nooit over nadenk... En ook niet over na wil denken lol
*shrugs* Het maakt mij niet uit of iemand wel of niet masturbeert, net als dat het me niet uit maakt hoe vaak per dag/week/maand ze het doen... |
Citaat:
|
Mij maakt het niet uit of ze het doen
|
Ik vind het eigenlijk wel een fijn idee om te weten dat jouw vent aan je denkt als hij geil is. Daarom heb ik er ook geen problemen mee om te bellen met mijn vriend terwijl hij zich aftrekt. Dat vind ik juist heel erg spannend en het zorgt voor een goede band. Als je in een relatie namelijk vrij over masturberen kunt praten, zowel door de vrouw als de man, zijn er weinig dingen waar niet over gepraat kan worden en vertrouw je je partner beter.
|
Hij doet maar en dat weet ie. Ik begrijp dat nooit zo, waarom dat not-done zou zijn in een relatie. En ik denk dat onder 'jongens die masturberen' vrijwel alle jongens vallen, dus ik denk dat als je daar al mee zit als meisje, het nog moeilijk voor je gaat worden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahah XD
ik vind best wel normaal omdat dat makelijker gaat :P |
Ik vind het echt níet kunnen gewoon..
|
Omdat...
*hint* *hint* |
Citaat:
|
Ik gok op sarcasme
|
Citaat:
|
Ja sorry maar *alleen meiden* er bij zetten trekt juist jongens aan :p Maar ik ben alweer weg hier.
|
Citaat:
|
ja ik vind het normaal dat jongens mastruberen, ik zou het juist vreemd vinden als ze dat niet zouden doen.
denk niet dat jongens het extreem veel vaker doen als meisjes, ze praten er wel meer over. Kan me ook niet voorstellen dat het een probleem zou moeten zijn in een relatie. |
Citaat:
|
Ik dacht ook dat vrouwen niet heel veel minder masturbeerden dan mannen (in de puberteit). Boy was I wrong :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |