![]() |
Ben een jongen en wil mn middel wat breder hebben
Ik ben niet dik of te dun maar normaal,
mn schouders zijn ietsjes breder dan mn heupen maar mn middel is nogal dun en van voorkant of achterkant ziet dat er nogal uit als een vrouwelijk lichaam. Helpt schuine buikspieren trainen om een beetje breder middel te krijgen want dat ziet wat mannelijker uit:P en nee ik wil niet dik worden want dan zie ik mijn buikspieren niet meer. |
Wat ook helpt is geduld hebben en wachten tot je lichaam is uitgegroeid. Je bent nog maar 13! Je hebt dus nog minstens een jaartje of 5 voordat je 'af' bent :D
Hetzelfde is als een kind van 2 zou zeggen: 'moeder, mijn hoofd is in vergelijking met mijn lichaam wel erg groot'. |
Citaat:
|
Gewoon wachten. Sporten kan geen kwaad, maar verwacht niet dat je met enkel een paar oefeningetjes ver komt. Als het na je groei nog steeds 'raar' is. Kan je met een huisarts/dokter praten.
|
Van zingen gaat je middel ook weg. Ofwel: gewoon de spieren in je taille goed trainen. En verder veel eten.
|
Citaat:
|
En daarnaast is het best normaal dat je een taille hebt, aangezien er 3 mainstream soorten lichamen zijn voor mannen: A, T en X. A is dus brede heupen weinig schouders, T is weinig heupen brede schouders en X is brede schouders brede heupen en daardoor een taille. Daar is niks mis mee!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |