![]() |
Saaikempo #1573
Avond.
|
|
Nou, fok die kerstava. Ik heb maar gewoon een nieuw plaatje gekozen want het werd echt niets. Mijn ava was niet om te toveren tot een kerst-ava
|
Citaat:
|
Zo, ik vind hem echt supermooi nu <3 dankjewel N00dles
|
Citaat:
|
Ja, die kon ik zelf nog wel :p
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk stiekem vind dat ik nu wel een klein beetje de leukste kerstavatar heb van iedereen :bloos:
|
Nee hoor, Quintiano :nono:
|
Even gücken
|
Maar daarna jij hoor :y
|
Hmja, het hangt er een beetje van af of je van een gifje houdt. ;) maar hij is wel grappig ja, misschien ook wel beter
|
Wat doe je nog wakker Martinjoo?
|
Ik kan een beetje slecht slapen vanavond! Ik had bezoek, dat was heel gezellig met wijntjes and such, en toen dacht ik dat ik even snel het ww-spelverhaal ging schrijven, maar toen had het Internet me al in zijn greep, ik kreeg weer overal berichtjes en ik ging facebooken en gay.nl-en en op topics reageren. Maar nu zijn mijn benen wel doodmoe.
|
Haha, gay.nl-en. Ik ga even straight.nl-en, brb!!!
;) Maar hoezo je benen? Internet je rennend? |
Nee, volgensmij is het mijn lichaam dat zegt: "Hallo Martin, ik ben moe, ik wil graag even liggen k?"
Maar ik ben klaarwakker (mijn hoofd dan), en ik heb eigen heel veel zin in een tosti met ketchup. |
Ik heb net nog kippenvleugeltjes in de oven gedaan :o
/thisiswhyamfat |
Jij bent niet dik, tenminste de laatste keer dat ik je zag niet.
|
Jij en fizzle waren toen net van die tekenfilmfiguurtjes, die als ze een kwartslag draaien plots onzichtbaar worden.
|
wat :D
Nee ik ben wel een beetje chubby hoor. Wat was de laatste keer dat je me zag? oh wacht, de cocktailmeet natuurlijk :D Toen had ik best flatteuze kleren aangedaan ;) |
En sowieso, als we een kwartslag draaien zie je altijd onze tieten nog hea. ;x
|
Nee, mijn hersenen filteren die weg.
|
:P
Nou, ik ga nu toch maar, slaap lekker! |
Ik heb een superlekkere dampende tosti met ham, kaas, paprika en ananas <33 en dan ga ik ook naar bed
|
Amg do want!
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
morgen
ik moet ook nog een kerstava. |
Ja jongens, als iédereen een kerstava neemt... :o
NEE! Ik houd stand! Goedemorgen trouwens! |
Vandaag zal blijken of ik een dag kan werken op vijf uur slaap. :):):):):)
Citaat:
|
Goedemorgen alweer!
Lekker de dag begonnen met slecht nieuws en dan zit ik ook nog eens vast aan m'n sint ava. :mad: |
goeeeeedemorgen!
|
owjaaaaa, kerstavatartijd! jullie hebben allemaal je kans gehad, maar nu heb ik de leukste! en daarna komt die van mijamoto! :o
|
Ha, eindelijk eens voor 12 wakker :cool:
|
Sta ik vanochtend wakker te worden bij de bus/tramhalte in Delft, stopt de tram, springt er een leger blije HTM-medewerkers uit met de veel te blije uitroep: 'Dag dames en heren, bent u ook zo blij dat de tram weer rijdt?' Inclusief een koortje met kerstliedjes-zingende jongedames en hun 50-jarige collegadames, die met hun in leren handschoentjes gehulde handen klapten. En de heren hadden mandjes met kerstige lekkernijen. Voor ontbijt. Fijn :|.
|
Citaat:
|
Goedemorgen forumvolk. Waarom heb ik ooit mijn belofte aan mezelf om nooit meer op W&T te komen gebroken? :(
|
HUISVROUW topic punten!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En rustig wakker worden in het openbaar vervoer, jeetje. :d Dan heb je gewoon een ochtendhumeur. |
Citaat:
Nu moet ik een presenatatie gaan geven. Voor de 10e keer dit lesblok :|. Dag piep0l! |
Citaat:
|
Citaat:
Mss zo maar even m'n vader een berichtje sturen. Arme man. Allebei z'n ouders in een jaar. Hoerenziekte. (n) Maar goed, ik heb er vrede mee. Huilen heb ik al gedaan toen ik bij haar wad en nu is het goed. Kijken of ik me nog kan focussen op de aankomende tentamens. /sad post Nu ga ik Mark Watson luisteren op de radio, want ik ben vliefd op z'n sidekicks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gecondoleerd Trimm. Sterkte.
|
Dank je, schatzi.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |