![]() |
Goede voorneempjes
Heey,
Wat zijn jouw goede voornemens en waarom? Mijne: niet bang zijn voor 12-12-12:D |
aangenomen worden op SintLucas, eindexamen halen en vast nog wel meer maar daar kom ik ff niet op.
|
Propedeuse halen.:cool:
|
Stoppen met al mijn slechte hobby's (behalve drinken), drinken proberen te beperken tot een minimum en V5 halen.
|
Dit schooljaar halen en verder niet echt iets boeiends. Want beter verander je iets gelijk als je het graag wilt. :p
|
sparen voor nieuwe pc en niet blijven zitten voor de tweede keerXD en verder zie ik het wel op de dag zelf wat me te binnen schiet
|
Ik doe niet aan goede voornemens, ik hou me er toch nooit aan. Daarom ben ik nu gestopt met nagelbijten en niet in het nieuwe jaar :p
|
M'n FCE halen, en mijn cijfers ophalen zodat ik over ga.
Maar dat gaat toch niet lukken :P |
Een maand geen suiker eten (ergens, irgendwann in 2012) en weer minder geld uitgeven (niet elke dag enzo).
|
Stoppen met roken , minder geld uitgeven & gezonder leveeeeeen ;d
|
HAVO examen halen & definitief stoppen met snijden.....
|
Cum laude slagen op de middelbare school. :y En anders/daardoor toegelaten worden bij geneeskunde.
|
Op volgorde van belangrijkheid: Cum laude slagen, over mijn verlegenheid heenkomen, een passende studie vinden, mijn haar afknippen en gezond lang laten groeien want nu heeft het droge punten, en ik wil een tijdje in het buitenland vertoeven en een nieuwe taal leren :)
|
dit schooljaar zonder gezeik te halen, dat ik volgend jaar op een normale manier examen kan doen. en verder houd ik me er toch niet aan.
|
stoppen met comazuipen _O_
|
Zorgen dat ik volgend jaar geen goede voornemens hoef te hebben. ;p
|
Cum laude slagen, wat ambitieus :D
Ik wil dit schooljaar halen. En een goed idee verzinnen over weet ik veel wat, en dat uitwerken op een nader te bepalen manier. Lekker vaag. |
Heb er geen.
|
Mezelf veranderen, van binnen en a little bit van buiten. Zo wil ik naar de andere mensen wat vriendelijker worden en wil ik mijn puistjes wegwerken en een strakke buik en kont krijgen.
Ook wil ik een vriendje krijgen, maar dat willen de meeste dames. |
nog betere cijfers halen, haal nu alleen maar achten en zevens, meer in dojo zitten, en op toneelclub gaan
oja en stoppen met mensen hun vingers breken als ze je uitschulden |
Citaat:
|
Aangenomen word op de Hogeschoool voor Kunsten Utrecht en er dan alles voor geven om goeie muziek te maken :)
En een band vinden waar ik zanger van kan worden en een nieuwe baan vinden want postbode zijn is kak :P Oh en een leuke en lange relatie krijgen maar das meer een wens dan een voornemen :) |
1e minder op internet, meer nodige internet gebruik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik probeer al mijn hele leven een soort van mijn verlegenheid te overwinnen, dus ik hoop dat ik dit jaar ook een stukje bijleer. En verder hoop ik dat ik een vervolgstudie weet. :O En het zou fijn zijn om cum laude te slagen, maar heeeel belangrijk vind ik het niet. Ik wil gewoon oké/goed slagen, dat ik denk 'jeuj, dat is mooi :cool:' en dan vakantie kan gaan vieren. En een vriendje zou misschien ook wel leuk zijn, maar gewoon aardige en leuke mensen tegenkomen zou al een heel goed begin zijn. En daar dan ook mee om durven te gaan (zie het verlegenheid overwinnen). Enzo. Zoiets. |
Citaat:
1. Kan nog niet. 2. Working Progress, En nieuwe baan :D 3. Working Progress :P denk ik I dunno |
Mijn P halen en meer sparen. Maar dat gaat denk ik wel lukken XD
|
Mijn P halen inderdaad!
Een baantje vinden, maar dan ook eens serieus op zoek gaan naar baantjes. *o* Verder veel bakken natuurlijk! |
Mijn goede voornemen is goede voornemens bedenken voor volgend jaar zodat mijn goede voornemens voor volgend jaar geen tijd zullen kosten om te bedenken.
|
gezond blijven niet gaan roken en het beste voor iedereen (L)
|
Heb geen goeie voornemens.. vind het onzin.. net als alle rokers die ineens willen stoppen op 1.1.. Ik zie wel wat 2012 brengt :)
|
ik ook ik ga een nieuwe vriendin zoeken
|
Doorgaan zoals ik afgelopen jaar heb gedaan. Gestopt met roken blijven en blijven hardlopen en gelukkig blijven.
|
Aangenomen worden voor het Prämienprogramm en goede cijfers voor mijn schoolexamens in januari behalen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |