![]() |
Op zoek naar basic grijs vest
Hey, ik ben op zoek naar een grijs vest ( met capuchon ) gewoon heel basic waar niets op staat, zo'n grijs vest dat leuk staat in combinatie met een overhemd, heeft iemand enig idee waar je die koopt?
|
H&M al gekeken?
|
H&M heeft altijd dat soort dingen inderdaad. Helaas wel in kutkwaliteit, maar het is dan ook redelijk geprijsd.
|
Ja h&m wordt hem niet voor mij :P heb daar eerder iets gekocht en ben niet erg tevreden over de kwaliteit, iemand andere suggesties? (A)
|
Ja pfff, overal waar ze kleding verkopen. C&A, Sting, Coolcat, WE, MenAtWork. Ga de stad in en ren iedere willekeurige winkel binnen.
|
Citaat:
Okay, genoeg gespam in andermans topic. :p My point being: soms is het niet zo makkelijk als het lijkt. Vooral als je het echt heel simpel wilt hebben, zonder opdrukt, rare tierelantijntjes en hip gedoe, want de winkels hangen vol met de meest achterlijke (en lelijke) shit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha inderdaad. Ga ik mee eens. Ik dacht laatst ook een grijs vest hebben gevonden: maar hij was er niet meer in mijn maat :z
|
Misschien de Bristol? Maar weet niet hoe de kwaliteit daar is..
|
Als de kwaliteit van de H&M te slecht is, dan is die van de Bristol dat zeker.
Maar alsnog zou ik enkele winkels binnenlopen. Dit zijn van die dingen die niet speciaal in reclameboekjes terechtkomen enzo ;) |
Citaat:
|
Bij de large zie ik die altijd wel in de catalogus staan.
|
|
Uitgerekend ik ben op zoek naar een kort zwart wijd vallend vestje met capuchon, zeg maar een beetje alternatieve gothic stijl. Deze wil ik over dat bordeauxrode zelfmaak jurkje dragen.
Mocht ik zoeits niet vinden wat mij bevalt, dan wordt het toch weer zelf naaien, had van de buurvrouw een afgeknipt zwart fluwelen vesje gekregen waarvan ik de capuchon inmiddels verwijderd hebt, ingeval dat... |
En dat heeft wat precies te maken met de ts die een basic grijs vest zoekt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |