![]() |
Ochtendsaaiks #1574
Nomnom.
|
En waarom wil je dit ineens weten Sann?
|
Maar voel je je dan niet vies en onaantrekkelijk als je net wakker bent? Seks is dan wel het laatste waar ik aan denk.
|
Omdat ik 'ruzie' heb met Masha erover :D
|
....
|
Citaat:
|
Aha!
|
Martiño 61
Aldan 58 Noedelhap 38 Carn 36 Apate 32 Stefenootje 31 Sarah 30 Absinthe 25 .sann 19 Trimm Trabb 18 Chick Rock 18 Rationeel 16 Paranoide 15 *Miekje* 15 mijamoto 11 Greffel 11 Quintiano 11 Gnork 9 Lentekriebel 8 Uice 7 Luud 5 mollerator 4 Chicka Little 3 Mr Soija 3 Andijvie 3 Quis 2.0 3 Lusi 2 Pippeloen 2 Commendatore 2 Little Phoebe 2 snoopy 1 Pierrot 1 Mc Kauw 1 Sigmund 1 |
Ik denk niet dat ik er een probleem mee zou hebben eigenlijk :O
|
he masha, voeg mij eens toe op je msn!
forumnaam.forumnaam@hotmail |
Citaat:
|
Goede ruzie :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt voor de spreekwoordelijke bakker. |
Citaat:
|
Masha, om het goed te maken wil ik je graag uitnodigen om hier te komen slapen :cool: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bbq bacon en ochtends( n)eks. :cool:(y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Tijd om te slapen! Weltrusten allemaal :) (en nee, dat is niet de smiley of death, dat is gewoon lief en aardig bedoeld!)
|
Trusten Apate!
|
Ochtendseks kan best leuk zijn. Het leukste is avondseks, slapen, 's ochtends wakker worden en ochtendseks hebben.
Hoewel ochtendseks ook wel een beetje op een faal uit kan lopen, eventueel. |
Citaat:
|
Dat je met veel enthousiasme begint maar dat je na een half uurtje weer begint te gapen en eigenlijk best moe bent.
Of nouja, dat kan ook na een kwartiertje, afhankelijk van of je een vluggertje doet of dat je de tijd neemt voor een goed potje. |
Amateur :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paranoide en ik zijn nu aan het roddelen over wat voor een amateur je bent.
|
:'( :'(
|
Nou fijn sann. Nu ben ik aan het janken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg net "Wedden dat ie gaat janken, hij schijnt ook homo te zijn en dat doen al die viese homo's, huilerds"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja doe maar :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als iedereen elkaar straks op msn heeft dan zit er niks anders meer op dan over mij te roddelen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus :facepalm: :D
|
omfg sann :D:D
|
jeetje, dadelijk ga ik hier MSN nog voor aanzwengelen!
|
Paranoide HEB JIJ OOK AL ZO'N ZIN IN JE VERJAARDAG
|
Heb ik jou al op MSN carn?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |