![]() |
Binnen 3 minuten een sollicitatie geregeld
still can do this :cool:
|
Waarvoor?
|
Koffiezaakje als barista
|
Leuk!!
|
Dat is dan ook wel heel moeilijk (y):facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou wel heel kansloos en niveauloos zijn (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ERRRIICCC. Je hebt zeker nog steeds geen antwoord van die ene gast :O hoe heet ie ook alweer :(
|
Eric mag mij wel bedienen :bloos:
|
Koffie schenken is niet bepaald mijn roeping na studeren maar aangezien ik mijn stage heb afgerond en ik tot mijn scriptie niet veel te doen heb kun je toch beter ergens werken :)
|
Citaat:
|
:'(
|
Bruut wat voor briljante bijbaan had jij dan tijdens je studie?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeh en hij kan nu niet antwoorden, omdat hij samen met zijn dominatrix zit te eten en eigenlijk baalt van de inrichting die zij bepaalt heeft in huis maar ja! (y)
Gelukkig kan hij vanavond of anders morgen tijdens het werk weer achter het scholierenforum kruipen en lekker zichzelf zijn. |
:D<3
|
Citaat:
|
Ik moet "iets" doen van mijn vader anders krijg ik mijn toelage en huur niet maar vind bruut niet bepaald het voorbeeld van succesvol dus hij mag mij best pauper vinden hoor :d
|
LaReine :D (Y)
|
LaReine :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, en nu binnen 1 minuut een gesprek voeren en dan maar koffie rondbrengen
en zo te horen ook flirten? nou nou, hoeveel telefoon nummers heb je al gesnapt in 5 minuten? heheh ;) j/k wel je werk doen he :nono: maare gefeliciteerd :cool: |
:cool:(N)
|
Citaat:
En hej, nu is je stage afgelopen zonder dat we zijn wezen vrijmibo'en op het Plein! -O- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eric, ik had je sig nog nooit gezien :D:o
|
Citaat:
|
Ik kan de liefde voelen :cool: Heerlijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat ze eerst maar eens een veter diploma halen, daarna gaan we weer praten kinderen! |
Zwak Bruut, zwak :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |