![]() |
Stelling voor betoog
Sorry als ik dit topic verkeerd heb geplaats, maar dit is mijn eerst bericht op dit forum en ik weet dan ook nog niet precies hoe alles werkt :)
Ik moet morgen een stelling inleveren voor een betoog dat ik moet schrijven. De stelling moet actueel zijn en het maakt niet uit of je voor of tegen bent. Ook moet ik hierbij een aantal argumenten geven. Ik hoop dat jullie mij aan een stelling kunnen helpen! |
Wat heb je zelf bedacht? Heb je al eens rond gekeken op internet of een krant open geslagen? Dat zou ik als eerste eens doen.
Verder verplaats ik je topic even naar Huiswerkvragen. Daar staan ook een aantal topics met onderwerpen erin waar je nog even kan kijken. |
Oké, bedankt voor je snelle antwoord! Ja, dit heb ik inderdaad gedaan, maar ik kan helaas niet een onderwerp vinden wat me echt aanspreekt...
|
Tsja. Wij weten natuurlijk niet wat jouw interesses zijn. Het is niet zo dat wij dus een onderwerp voor je kunnen uitzoeken! Dat is toch echt iets wat je zelf zult moeten doen, omdat jij de enige bent die weet wat je wel en niet leuk vindt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |