![]() |
Grieks, Latijn, Akkadisch, Sumerisch, Hurritisch, Luwisch, Saaïsch, Palaïsch #1575
ja, gaat u verder!
|
:D:D
|
Er zijn een stuk of 30 in het boek dat we voor dat vak hebben :P
|
Ik zoek een woord. Het moet zeg maar betekenen dat een land helemaal wordt leeggehaald, maar is dat ook in 1 woord te beschrijven? In de zin van 'Hij was bezorgd om de massale ... van Egypte?'
|
Leegloop
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus je verwacht dat ik dat zo maar even ga doen :D lekker dan.
|
Nou m'n avondwerk zit erop! Nu maar weer eens Pauw en Witteman kijken.
|
lediging
|
Oh (Y) goeie! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem net opgestuurd ;)!
|
Citaat:
[edit] o, te laat zie ik [/edit] :p |
Plundering! Oh! Dat is inderdaad het woord waar ik niet op kon komen!
Phoebe, je moet leegloop vervangen door plundering! |
Citaat:
|
Ik zal er naar kijken :y
|
Citaat:
|
Citaat:
doe mij er ook zo één :y |
<3 ik ben blij met Phoebe. Ze red mijn leven. Nou ja, mijn cijfers.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben aan het tekenen maar het wordt iets kerstigs en ik heb helemaal geen zin om iets kerstigs te maken.
|
Citaat:
Citaat:
:bloos: maar graag gedaan hoor! Maar wel een beetje ruimer met de deadlines werken jij :p Citaat:
Ze hoeft het voorlopig niet zonder me te doen! Nu slapen, kusje! |
Dan plak je er een fikse portie dood en verderf bij, para. :)
|
Citaat:
|
Oh :( Sorry Phoebe. En vooruit. Ruimer met deadlines. Volgend semester schijn ik een werkstuk te moeten schrijven, ik beloof op tijd te beginnen :O
|
Erg 'nightmare before christmas' hoor. Mss moet je er kinderen mee bang maken.
Ik zou trouwens graag creatief willen zijn, maar er komt niks uit... Ik heb al 3 dummyboeken en een hip notitieboekje, maar ik zuig @ schrijven en nog veel harder @ tekenen. Ik zou er een dagboek van kunnen maken, maar dan zit ik weer met de angst dat iemand 't leest. En alle andere dingen uit ij toch wel hier of op m'n baggerblog. Creativity, vere aaaah youuuu? |
Ik moet ook nog een kerstkaart tekenen! Maar ook nog andere dingen! Dus ik hoop dat het gaat lukken!
|
Ik zuig niet echt met schrijven, wel HEEL ERG met tekenen.
|
Ik heb al 2 jaar niks meer geschreven wat ik moest schrijven. Ellenlange boze rants daarentegen, schud ik zo uit m'n spreekwoordelijke mouw.
|
Overigens ben ik verliefd op Tim Key en ik baal dat ik niet in de UK woon om hem te stalken en z'n shows live te zien en 'm te horen lachen als een hyena.
*baal* *droomt van door z'n haar aaien* |
Citaat:
|
Citaat:
Nah, het laatste goede dat ik ooit geproduceerd heb is van toen ik 18 was of iets. |
|
Wie is Stoer.?
|
Citaat:
Nou en? |
Ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BBC's Life is geniaal :D Normaal zijn kameleons best wel gentlemen, maar de mannetjeswoestijnkameleon ontmoet zo weinig vrouwtjes, dat hij een afwijzing niet kan riskeren. Dus in plaats van haar het hof te maken zoals bijna elke andere diersoort doet, verkracht ie haar :D(n) Vrouwtje maanden op zoek, denkt eindelijk de kameleon van haar dromen te hebben gevonden, en dan mishandelt hij haar. Wat een lul.
|
kameleons niet te vertrouwen.
|
Mogguh!
Chameleons are such bastards! :mad: |
Citaat:
Mogguh. |
Worden jullie ook zo depressief wakker? Ik trek de donkerte echt niet dit jaar. :(
|
Ik ook niet, maar vooral omdat het donker is en ik dan me bed niet uit kan komen.
|
Nou dat dus ook. Ik ga voor het eerst 'te laat' komen op mn werk. -O-
|
Citaat:
:( goeeeeedemorgen! |
Tijd voor de online toets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |