![]() |
Favoriete kerstliedje
Wham! - Last Christmas
|
Ik heb er 2:
Albert Hammond - Under The Christmas Tree The Pogues - Fairytale of New York |
Hanson - Everybody knows the Claus
Die hele cd is overigens fijn :cool: |
Michael Buble - Let it Snow
|
Ik vind die ene nog steeds de meest sfeervolle, die van 'Just hear those sleigh bells jingling, ring ting tingling toooo, come on, it's lovely weather for a sleigh ride together with yooou!' *O*
|
Happy christmas.
last christmas als de lichtjes doven. |
Citaat:
|
Omg, ik ben Rudolph vergeten! Die is ook leuk :y
|
Hark, the Herald Angels sing van Mendelssohn, denk ik. Maar ik hou ook heel erg van I'm dreaming of a white christmas, en dingen als Maria Durch ein Dornwald ging. Dingen als die laatste moeten wel heel goeie arrangementen hebben.
|
Op het moment is mijn favoriet Santa Claus got stuck in my chimney. Die heb ik pas net ontdekt, en dan vind ik kerstliedjes altijd heeel erg leuk :D <3
|
rudolph, last christmas, I'm dreaming of a white christmas, en ave maria gezongen door hoeheetzeookalweer. Die laatste is eigenlijk geen kerstliedje, maar die luister ik altijd met mijn familie met kerst, dus voor mij is het een klein beetje een kerstliedje :D
|
aly and aj we wish you a merry christmas
frank sinatra let it snow Glee (versie) van last christmas Glee (versie) van all i want for christmas |
John Lennon - Happy Xmas (War Is Over)
Bryan Adams - Christmas Time |
I saw mommy kissing santa claus van de Jackson 5, die is zoooo schattig!
En verder krijg ik echt een kerstgevoel van Let it snow. |
shake up christmas
|
Last Christmas i gave you my heart. But the very next day you turned to gay :p
|
Christmas Shoes natuurlijk.
|
The Twelve Days Of Christmas. Of nouja, hoeveel dagen het ook zijn. En Stil De Nacht Op Palestina. En I'm Dreaming Of A White Christmas. En een of ander wazig liedje dat mijn opa zingt - het gaat niet echt over kerstmis, meer over winter in het algemeen, en om de regel begint hij te jodelen. Volgens mij heeft hij het zelf bedacht. Het is heel gaaf.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |