![]() |
Muizen zijn saai #1576
dus
Nokia was de muis van Fizzle toch? Die haar mooiste jurk kapot geknaagd had. En toen stuurde ze haar kat erop af, maar ik weet niet hoe het afgelopen is. |
En ik heb nog nooit een saaitopic geopend dus ik heb geen idee of het zo goed is!
|
Je doet het prima! Hoewel je van mij muizen wel met een hoofdletter mag schrijven.
|
Luud, pak jij even een hoedje uit de kast? We moeten Lentekriebel inwijden in de orde van Saaitopicopeners.
|
helemaal goed.
Oh men ik moet een kat. Of iets anders. Er staat nu een bord pindakaas in de woonkamer in de hoop dat ie daar heen gaat :D(N) |
Citaat:
|
Ja, ik tikte te snel en nu kan ik het niet meer veranderen..
|
Tijdens het tekenen is het altijd fijn om een docu op de achtergrond te laten draaien. Ik draai er nu eentje over het Higgs deeltje. Fijn luistermateriaal, als de documakers niet hadden besloten om een soort demonische kraftwerk te gebruiken als achtergrondmuziek. Het is een soort klokkenspel gespeeld door iemand die eigenlijk uit het leven wil stappen en zoveel mogelijk luisteraars wil meenemen. Het zijn de klanken die uit een kloof lijken te komen en dat je dan de trap afdaalt en daar plots de helpoorten opent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar heb ik dat mondstuk nu gelaten? :confused:
|
Hoofdletters (Y)
|
Misschien moet ik Nero of Lucy lenen van Dagmar om hier op muizenjacht te gaan, morgen.
|
En ik vind mijn nagel ontiegelijk irritant. Hij is helemaal in het roze gedeelte halverwege ergens bijna een centimeter ingescheurd, en ik had er een pleister op maar hij scheurde steeds verder :(
|
Citaat:
Enige probleem dat dit kan opleveren is dat Muis denkt "hmmm, pindakaas, hier is eten, leuke meisjes overal, misschien dat ik hier een tijdje blijf en een leuk nestje ga bouwen". |
Vooral dat van leuke meisjes overal ja :D(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Muisjes zijn schattig :o
|
Oh oh oh liefje, je bent als het Higgsdeeltje, ik wist niet dat je bestond maar je geeft alles gewicht :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar muizen zijn lastig ja :O
|
ik stuur dat soort kazige dingen naar mijn vriendje huhuhuhu
|
Vaak poepen ze ook in hun 'huisje' he. Te lief.
|
Citaat:
|
http://img.2dehands.be/f/normal/8623...sterkooien.jpg
Deze kooi had ik vroeger. En daar had ik nog een extra etage onder, met een superschattig nestkastje <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou alleen uitkijken als je denkt dat je ergens een boterham met pindakaas en hagelslag ziet. |
Het is een domme muis die niet snapt dat pindakaas omnomnom is :mad:
|
|
Maar dat is een ratje. Wat een schatje!
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Mag ik je knuffelen sann?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ha, soms doe ik gekke dingen hoor!
|
Ik was laatst bij mijn broer op mijn neefje aan het passen en toen zag ik ook een paar muisjes rondhuppelen. Het is dat ze er zelf over begonnen, maar ik zou het niet gezegd hebben omdat ik het zo zielig zou vinden als ze de muisjes zouden gaan vermoorden ofzo.
|
Ik bedoel, dan zou ik me schuldig voelen tegenover de muisjes. Gelukkig zijn mijn broer en zijn vrouw hele vriendelijke mensen.
|
Oh dit betekent zeer waarschijnlijk het einde van de muis hoor :o Of nou ja, zodra ik een passende oplossing (kat van de buren/Dagmar) heb gevonden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |