Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Zoenen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1849075)

Daanoow 15-12-2011 15:45

Zoenen

Hallo allemaal;)

Ik heb nog nooit gezoend en ik weet niet goed hoe het moet. Ik zie het wel eens in films, maar zoenen ze daar hetzelfde als je in het echt zou doen?
En hoe moet je je tong gebruiken, of gebruik je die helemaal niet? En je lippen?

Pleaase help me, thanks!:)

Meesterlijk 15-12-2011 15:48

Ik denk niet dat je hier een volledig antwoord op kan geven.
Maare, laten we eens iets proberen.
Heb je wel eens naar een vis gekeken? Vind ik toch wel een redelijk passende vergelijking ^^
Nah zoenen "leer" je door doen. Probeer het gewoon, beetje op onderzoek uitgaan met je tong, je merkt vrij snel wat jij en zij/hij fijn vindt.

Daanoow 15-12-2011 15:51

haha oke;) maar wordt de tong vaak gebruikt? of soms ook gewoon niet?

Aldan 15-12-2011 15:52

Wat heeft een vis met zoenen te maken? :|

Edit: o, dat hij zo van blob blob blob doet. Mja. Nja. Nah.

Meesterlijk 15-12-2011 15:53

Citaat:

Daanoow schreef: (Bericht 32195007)
haha oke;) maar wordt de tong vaak gebruikt? of soms ook gewoon niet?

Eerste keer is altijd even wennen/lastig. Als je dus een meid/jongen gevonden hebt en je maakt "de beweging" en deze persoon gaat mee, dan zoen je eerst gewoon wat droog(like je bij familie op de wangen doet) en dan kun je wat meer je mond open proberen te doen stukje bij stukje, als de ander dan nog meegaat ga je verder met je tong. Het is moeilijk uit te leggen, je moet het maar proberen. ;)
Gewoon letterlijk op onderzoek uitgaan. ;)

Freyja 15-12-2011 15:54

Je komt er vanzelf achter op het moment dat je je lippen tegen die van iemand anders drukt. Tot dan kunnen alle beschrijvingen ter wereld je niet echt helpen! Maar goed, je doet dus je lippen (zacht maar stevig) tegen elkaar, en beweegt ze dan zoals je prettig vindt. Wil je tongzoenen, dan open je allebei je mond (maar niet te wijd!), raakt met je tong die van haar, en eh... de meest basic vorm is waarschijnlijk rustig rondjes om elkaars tong draaien, maar je kan van alles doen. Zorg er alleen voor dat je niet kwijlt, dat je je mond niet té wijd doet, dat je niet te hard tegen haar mond drukt (au!) en dat je niet als een gek met je tong in haar mond gaat zwiepen of heel snel gaat rondjesdraaien ofzo. Gewoon, rustig ontdekken. Je leert snel genoeg wat jullie samen lekker vinden.

Daanoow 15-12-2011 15:55

oke bedankt voor het advies, ik zal er gebruik van maken!

Meesterlijk 15-12-2011 15:56

Belangrijkste is dat je rustig aan begint. Anders kun je de ander afschrikken, want dat is redelijk vaag/vervelend als iemand als een gek "probeert" te tongen. ^^

Aldan 15-12-2011 15:58

Of oefen gewoon op mensen die toch zo dronken zijn dat ze alles prima vinden en de volgende dag niet meer weten hoe jij zoent! *O*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.