![]() |
Inspecteur de Saai, met S-A-A-I #1577
Gaat u verder
|
Martiño 50
Aldan 50 Chick Rock 49 Quis 2.0 39 Apate 36 *Miekje* 35 Sarah 29 .sann 24 mijamoto 20 Trimm Trabb 17 SweetSmile 16 Lentekriebel 15 Rationeel 15 Carn 12 Commendatore 12 Gnork 11 Noedelhap 11 Stefenootje 10 Luud 9 Quintiano 9 Lorelei 7 Paranoide 5 Absinthe 5 Pierrot 5 fizzle-fluffy 2 Chicka Little 2 TopDrop 1 Pippeloen 1 Mc Kauw 1 Qandy. 1 Panopticon 1 NoID87 1 Uice 1 |
Misschien moet ik eens wat minder soggen en daadwerkelijk gaan studeren --'
|
Maar niet voor het volgende:
Flatter, Dick Flatter |
Carn, whut? :D
Maar waren die mensen vroeger dik of zijn ze dat later geworden? Want dan is er ook nog een stukje leedvermaak bij. |
God, ik ben nog steeds aan het niets doen.
|
Ik vind het moeilijk om in te schatten hoe lang mijn gedicht moet :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kutcolportages aan de deur. Ik had die popie jopie bijna een hijs voor z'n knar gegeven.
|
Waarom is de bieb nou niet 's avonds open. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben eindelijk begonnen *o*. De kooi van de cavia's is gesopt en staat te drogen. Daar wacht ik nu op :O.
|
Bij DWDD heeft Harry de Visser? het over ene Kies Ritsjart.
|
en wat ziet die mongool van Direct er UIT
|
Ik ben nu hoofdverantwoordelijke van het hele gebouw van Theaters Tilburg :cool:
Voor een half uurtje. Nu nog maar een kwartiertje. |
Citaat:
|
ja.
|
Heeft 'ie weer een mongool kksjaaltje en hoedje op?
|
kksjaaltje: check
kkhoedje: nee, maar wel een kkkapsel :| |
en een kkhoofd lijkt me zo!
|
Apate 36 :D:D
Ik moet minder soggen :( |
Volgens mij heb je er weleens meer gehad, of wat dat in de hoi-topics?:p
|
ik heb een vier pagina stripverhaal gemaakt en echt op de laatste pagina heb ik een ruimte waarvan ik niet weet waarmee te vullen :D D;:D klassieker.
|
Einde
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D :D als het nu in het midden was, had ik een pauze plaatje gemaakt. 'Pauze in de strip. Haal een nieuwe bak popcorn en ga plassen.'
|
Anders teken je op het einde allemaal forumers die vrolijk zwaaien en 'einde' roepen! Forumers met een raar hoofd zat. (Y)
|
Ik ben ongeveer een uur bezig geweest met het maken van twee mini kerstmanmutsjes met oorgaten en ik had ongeveer 2 minuten om de konijnen ermee te fotograferen voordat ze ze afwierpen. En ze wilden niet samen op de foto.
|
no m'n toetsenbord is bijna overleden. De letter tssen de i en de y doet het al niet meer. Ik had er gister alweer een glas drinken over gegooid. Dat is al het 4< en <6 glas in 4 jaar tijd. Tijd voor een niewe
|
Bwuuuh, geen zin meer geen zin meer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bwuuuh geen zin meer, geen zin meer
|
Het was wel ontzettend cute :D en ik ben blij dat ze de mutsjes accepteerden, want ik wou ze niet dwingen, en anders had ik iets anders moeten verzinnen voor de kerstkaartjes :o Alleen na een paar minuten kregen ze dus jeuk op hun kop.
|
Foto! :Y
|
Citaat:
|
Dan krijg je even de minder scherpe foto's, want de andere moeten misschien nog op kerstkaartjes en zijn dus Geheim :o :D
http://i1028.photobucket.com/albums/...nmutsklein.jpg http://i1028.photobucket.com/albums/...nmutsklein.jpg Met extra grote oorgaten voor maximale bewegingsvrijheid! |
Citaat:
|
Ahhhhhhhwwwww <3
|
Zo maar eens een kaartje voor de opera bestellen, nog even wachten tot ste klaar is met werken, maar die zal wel niet mee willen
|
Wat lief!
|
Citaat:
|
Haha de konijnen <3
Vinden jullie dit kapsel trouwens ook heet? :o http://www.vakantieveilingen.nl/cont...eVeilingen.jpg Ik mag van mezelf mn haar niet meer zo kort knippen :( |
Citaat:
ot: nee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15. |