![]() |
Hij wil zijn beste vriend niet kwetsen!!
Ik ben dus verliefd op een jongen van in de les en hij deed altijd alsof hij mij ook wel zag zitten.. veel aandacht geven enzo ;)
ik ben dan een paar keer met hem en vrienden gaan feesten en ik had het gevoel dat hij een beetje met mijn voeten aan het spelen was, met andere meisjes dansen enzo.. ik heb hem dat dan uiteindelijk ook gezegd en zijn antwoord was dat zijn beste vriend mij zag zitten en dat hij hem niet wou kwetsen.. Die vriend van hem kent mij echter totaal niet, terwijl ik en hij echt supergoed overeenkomen.. hij zegt dat hij mij supergraag wil maar gewoon zijn vriend niet wil kwetsen.. wat moet ik nu doen :( |
Niets.
|
Beste Sarah,
Maak hem duidelijk dat je die vriend van hem niet ziet zitten maar dat je al een tijd een oogje op hem heb. Succes |
Ik denk dat je inderdaad niet op die vriend moet letten. Het gaat om jullie geluk! Jullie vinden elkaar leuk en als die vriend een echte vriend is, dan moet hij blij zijn dat jullie gelukkig zijn! Ik snap wel dat dat voor hem in het begin moeilijk is, maar hij zal het toch moeten accepteren! Ik zou er gewoon voor gaan :) Probeer er anders met die vriend over te praten.
|
Ik vond het eigenlijk overkomen als smoes. Maar dat zal wel aan mij liggen. Dus ik zou ook zeggen niks doen en vergeten die hap.
|
Agree with Sanni. Het is een smoes.
En als hij geïnteresseerd in jou zou zijn zou hij het met zijn vriend overleggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |