![]() |
Chaos op HvA
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1..._de_HvA__.html
Nou lekker dan:| Ik ga in februari beginnen op de HvA...:facepalm: |
Dit is een mededeling en dan gaat een topic dicht. Wat wil je met dit topic? Als je er een discussiewaarde aan geeft, kan het open blijven.
|
De discussie waarde is, dat dit nu de volgende hogeschool is waar ernstige misstanden blijken te zijn, terwijl men bij de HvA juist pretendeerde dat dit bij hen echt niet mogelijk was. Zij hadden de zaken goed op orde zo werd mij verteld, want alleen InHolland had alles fout gedaan... nou, nu blijkt maar dat het ook daar een rotzooi is. Welke hogeschool volgt? Ik ben hier niet blij mee, want mensen die bij inHolland bijvoorbeeld een diploma hadden gehaald, hebben nu een diploma wat niet veel meer waard is op de arbeidsmarkt. Gaat dit straks ook gebeuren met diploma's in de Economie en Management richting van de HvA?
|
Kan dit niet beter naar Nieuws?
|
Citaat:
|
Ik heb er vandaag flarden van meegekregen op het nieuws, maar zover ik weet was het lang niet bij alle opleidingen.... al snap ik het wel als je dan ook minder vertrouwen hebt in de rest van de opleidingen daar....
|
Ik heb dit nieuws inderdaad ook gelezen en gehoord op tv/krant. Maar volgens mij is het niet bekend over welke opleidingen het precies gaat binnen economie en management. Bij ons vallen er volgens mij wel 20 opleiding, onder het kopje economie en management. Dus ik zou eerst het onderzoek is afwachten en dan eens kijken of je er iets van aan moet trekken, aangezien het misschien wel niet eens jouw opleiding betreft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |