![]() |
Saairious Request #1578
d
|
Nog niet Noedel! :eek:
Alhoewel, morgen zal dit topic nog wel open zijn :') |
Citaat:
|
Trouwens, werk jij donderdagavond Trimm? Ik ga dan waarschijnlijk even bij het Glazen Huis kijken. Hoewel ik niet verwacht dat ik nog langs jou ga, maar wie weet ;)
|
En de voorpret is al van retteketet!
|
Nee, vrijdag wel, maar donderdag ben ik ook in de buurt. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net een hele goede vriendin gezien die ik al bijna een jaar niet meer gezien had. En ik ben zoooo vrolijk! *O**O**O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk nu weer even Britt "vs" Erik van der Boom en nnnnnng. Echt, als Britt Tiener van het Jaar wordt, doneer ik mijn hele kapitaal aan SR en ga ik onder een brug wonen uit bittere ARREMOEI en SCHAAMTE.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vond jij het trouwens ook stom dat Matthijs begon over de baard in de keel van dat ventje? Dat zeg je toch niet, die jongen is misschien superonzeker en ALLES.
|
Citaat:
En je :y werkt in die post niet omdat je ipv 'y' een rare toetsencombinatie hebt getypt. Namelijk deze: &-#-1-0-9-1-; Maar dan zonder de streepjes. Dan krijg je blijkbaar ook de 'y' :p |
Citaat:
Ooo. Ik snap het al. Ik had у getypt, toch? |
Volgens mij hoort de ';' er ook nog bij! :p En, ja, de y, dat zeg ik toch? :p
|
Citaat:
Maar Matthijs denkt altijd dat kinderen van < 18 een beetje vaderlijk en bemoedigend toe moeten worden gesproken, omdat ie zelf al een oude lul is die zich niet meer kan identificeren met jonge koters. En dan gaat ie maar beginnen over 'kijk je al een beetje naar de meisjes?' en 'goh, wat goed zeg, en je bent nog maar x jaar!' |
Citaat:
Ohja, en dat over de meisjes :') Matthijs :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zometeen maar ff wat diepvriesfood halen om m'n magnetron mee uit te proberen. *O*
|
у
*probeert* Edit: haaaaaaaaaa. :d |
Er is nu een of andere quiz op tv. De vraag was 'wie waren de dekabristen?'. Antwoord van een deelnemer: 'Dat waren mensen die tijdens de koude oorlog het moederland beschermden... en de koude oorlog... toen was het heel erg koud... want het was nog voor de klimaatverandering... en de dekabristen gingen toch vechten, ondanks dat het zo koud was...'
:'( |
Wtf :d(n)
|
Nu voeren ze een niet zo intelligente discussie over bliksem. Ze zijn ervan overtuigd dat je eerst de donder hoort en dan de bliksem ziet.
Gelukkig heet de show 'domme schoonheden'. |
Dat verklaart wel wat ja :O
|
Oh, Kat, had ik jou al verteld dat ik Akkadisch en Sumerisch en Hettitisch ga leren :bloos:? Volgens mij zijn het echt hele interessante talen :cool:
|
Citaat:
|
Is ook heel DK zich een weg door België aan het liften of wat?
|
Nou, als het meezit lekker naar Cyberia volgende week vrijdag met niemand minder dan de beruchte Roelove *o* Een avondje ouderwetsch chillen, stampen en van God los gaan ^^
|
http://www.lamebook.com/wp-content/u...1/12/uhoh3.jpg
Zo herkenbaar :D behalve dan dat ik smsjes altijd even doorlees voor ik ze verstuur. |
O, nu weten ze op tv niet wie Lenin is. IEURHpaehry9ar3984utjhn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D:D 'Dit is Indonesië, dat heeft toch geen nut'
:D:D |
Get off mah lawn.
*victory pose doet* |
Nu is 'lekker slim' natuuirlijk wel vet nep. Leuker zijn de filmpjes waarin ze 300 voorbijgangers een vraag stellen en alleen de drie domste antwoorden uitzenden, want dan zijn het tenminste dingen die sommige mensen écht denken.
|
Het was toch zo dat ze die meiden heel veel wijn hadden gegeven, en hadden verteld dat het niet uitgezonden zou worden :D?
Als ze dat tegen mij hadden gezegd en ik had daar gezeten met veel wijn met bepaalde mensen dan was er bij mij ook zoiets uitgekomen waarschijnlijk :D. Oke, wel iets minder erg, ik vermoed dat ik nog wel wist te vertellen dat Nelson Mandela geen seriemoordenaar is, maar toch :P |
Als ik daar had gezeten met heel veel wijn had ik daar gewoon gezeten met heel veel wijn!
Maar als je mij honderd vragen stelt geef ik vast ook wel een keer een dom antwoord. |
Op het moment dat ik aangeschoten en melig ben geef ik volgens mij heel veel domme antwoorden :D
|
Ik kan soms heel domme dingen zeggen :Y
|
Maar niet weten wie Lenin is als je Russisch bent en in Rusland opgegroeid is niet dom, dat is VOLLEDIG IMBECIEL.
|
Citaat:
|
Pff. Ik was vandaag zo goed bezig. Wie geeft mij nog even wat motivatie om mijn studeerwerk af te maken?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |