Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   wat is de domste fout die je ooit maakte? #1 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1849230)

CuwleMandarijn 18-12-2011 19:55

wat is de domste fout die je ooit maakte? #1

bam bam:D

fizzle-fluffy 18-12-2011 20:00

Nee, volgensmij dit topic openen. :o

moesasji_oud2 18-12-2011 20:16

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 32201267)

Dr. Durrr 19-12-2011 02:45

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 32201267)

Uice 19-12-2011 03:14

Citaat:

CuwleMandarijn schreef: (Bericht 32201254)
Springfield en Shellbevile,

Het is Shelbyville.

Noedelhap 19-12-2011 05:22

Citaat:

ik begin

...en toen hield ik op met lezen. Maar ik zag helaas nog wel dit staan:

Citaat:

ik werdt

:facepalm:

Vice 19-12-2011 12:24

De OP van dit topic lezen. (n):(

Aldan 19-12-2011 12:44

Citaat:

nou titel heeft geen uitleg nodig

ik begin

de domste fout was tog wel toen ik op me skateboard reed door de stad, en opeens zag ik een bordje in de verte met de text: Nat cement, dus ik dacht boja, en ik skatte er naar toe, en toen zag ik een man met een super vette hydraulische nitro vliegende moter, en vroeg tie of ik een ritje wilde, maar ik zei nee, want wie kan op aarde nou nat cement weerstaan? maargoed ik werdt gestraft, en later die middag, ging ik naar de grote heuvel top, waar de scheiding stond tussen onze dorpen: Springfield en Shellbevile, maar die klootzakken hadden onze Citroenen boom gestolen dus ik ging ze 8na maar ze waaren met ze vieren en ik maar alleen, dus rende ik weg, en op een gegeven moment zag ik die man weer, met die uber coole moter, dus ik vroeg of hij me hier kon weg halen,. Weetje wat die zegt? : nee je hadj e kans net, en toen werdt ik in elkaar geslagen door shelbevillers

whaha nee tuurlijk niet, deze grap mag je niet maken staat © op

xD

ne maar de domste fout die ik ooit maakte, het was de tijd van slag om grolle, en het was avond dus lekker lamsvlees bakken, en ik ruik de heerlijke geur, uit de ketel, dus ren ik er naartoe, struikel ik over de veel te grote klompen van mij, stoot ik 3 mensen aan, en die vallen op de houten pallen ,e n die dingen stoten zo de ketel om, ARGHH:facepalm: al het vlees en aarappellen lagen op de grond:facepalm::facepalm::facepalm:

Als je dit nou voortaan ongeveer zo opschrijft:

Citaat:

Nou, de titel heeft geen uitleg nodig.

TS begint: Mijn domste fout ooit was toch wel toen ik op mijn skateboard door de stad reed. Opeens zag ik in de verte een bordje met 'nat cement' erop, dus ik dacht 'boja' (???) en skate (ik weet niet hoe je dat vervoegt) er naartoe. Daar zag ik een man met een supervette vliegende hydraulische nitromoter die vroeg of ik een ritje wilde. Ik zei nee, want wie op aarde kan er nou nat cement weerstaan? Maar goed, ik werd gestraft. Later die middag ging ik naar de heuveltop waar de scheiding tussen onze dorpen (Shelbyville en Springfield) was, maar die klootzakken (het zou hier nuttig zijn als je die klootzakken en de citroenenboom eerder geïntroduceerd had) hadden onze citroenenboom gestolen. Ik ging ze dus achterna, maar zij waren met z'n vieren en ik maar alleen, dus ik rende weg. Op een gegeven moment zag ik die man met die übercoole motor weer, dus ik vroeg of hij me hier weg kon halen. Weet je wat hij zegt? - Nee, zei hij,je had je kans net! En toen werd ik in elkaar geslagen door Shelbyvillers. :p

Nee, maar de domste fout die ik ooit maakte was met de tijd van de Slag om Grolle (????). Het was avond, dus ze waren lekker lamsvlees aan het bakken. Ik rook de heerlijke geur uit de ketel, dus ren er naartoe, struikel over die veel te grote klompen van mij, stoot drie mensen aan, die vallen weer op houten palen en die stootten weer de ketel om. AARRGHHH. :facepalm: Al het vlees en de aardappelen lagen op de grond. :facepalm:
Al is er dan nog steeds geen touw vast te knopen aan de eerste helft van je verhaal.

CuwleMandarijn 19-12-2011 12:54

ik typte het sneller dus daarom maakte ik een fout, maargoed sluit deze topic maar, heeft geen zin denk ik xD

Aldan 19-12-2011 12:58

Dat is niet 'een fout maken', dat is 'een heleboel woorden achter elkaar typen en dan denken dat mensen je begrijpen'.

CuwleMandarijn 19-12-2011 13:00

laat gewoon zitten, als ik verkeerd typ dan is dat jammer, verder doe ik er niet veel aan :d

Sarah 19-12-2011 13:00

Citaat:

Aldan schreef: (Bericht 32202625)
skate (ik weet niet hoe je dat vervoegt)

Als skatete :( net zoals deletete :(

Aldan 19-12-2011 13:02

Citaat:

CuwleMandarijn schreef: (Bericht 32202671)
laat gewoon zitten, als ik verkeerd typ dan is dat jammer, verder doe ik er niet veel aan :d

Ja het kan mij persoonlijk niet zo erg veel schelen als jij als halfgeletterde door het leven wil gaan, maar als je op een forum zit en wil dat mensen je begrijpen is het handig om te zorgen dat je zinnen op zijn minst als zin herkenbaar zijn.

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 32202672)
Als skatete :( net zoals deletete :(

Wat afschuwelijk lelijk. :(

Sarah 19-12-2011 13:03

Je kunt het wel vervangen door skateboarde :Y of skateboardde? Nu weet ik het ook niet meer, om skatete en deletete te kunnen typen moest ik mijn taalgevoel uitzetten.

CuwleMandarijn 19-12-2011 13:04

ik probeer te typen met zo min mogelijk vautun maar ik typte veel te snel, + dat ik een nieuwe laptop heb, en het toetsenbord van m'n oude veel meer gewend bent

Aldan 19-12-2011 13:04

Skateboarde? Of wordt het dan skateboardde?

Chick Rock 19-12-2011 13:04

Fouten.

Aldan 19-12-2011 13:05

Citaat:

CuwleMandarijn schreef: (Bericht 32202687)
ik probeer te typen met zo min mogelijk vautun maar ik typte veel te snel, + dat ik een nieuwe laptop heb, en het toetsenbord van m'n oude veel meer gewend bent

Je toetsenbord maakt echt niet uit voor je zinsbouw hoor.

Maar okee, je typte dus gewoon te snel blijkbaar. Mja-mja.

Sarah 19-12-2011 13:05

Citaat:

Aldan schreef: (Bericht 32202689)
Skateboarde? Of wordt het dan skateboardde?

Ik weet het niet, ik moest voor skatete mijn taalgevoel afwerpen, nu ben ik lysdectisch tot het weer teruggegroeid is.

Aldan 19-12-2011 13:06

:D

fizzle-fluffy 19-12-2011 15:40

In 'skatete' zit bijna 'tetten'.

flyaway 19-12-2011 17:18

Citaat:

Aldan schreef: (Bericht 32202625)
Als je dit nou voortaan ongeveer zo opschrijft:

Al is er dan nog steeds geen touw vast te knopen aan de eerste helft van je verhaal.

:D:D

Em. 19-12-2011 18:05

Deletete zijn wel heeeeel veel e's. Dat zou een mooi galgjewoord opleveren, denk ik. :cool:

Overigens lijkt het me dat het 'skateboarden' is en dus 'skateboardde', met dubbel d.

Martiño 19-12-2011 21:02

Waarom is dit topic nog open, forumbazen plus?

koekje97 19-12-2011 21:21

Ik heb het hele topic doorgelezen en ik word er helemaal moe van -_-

CuwleMandarijn 19-12-2011 21:35

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 32204018)
Deletete zijn wel heeeeel veel e's. Dat zou een mooi galgjewoord opleveren, denk ik. :cool:

Overigens lijkt het me dat het 'skateboarden' is en dus 'skateboardde', met dubbel d.

das juist het grappige, tijdens vrije les vandaag nederlands, schreef mevrouw rouwen dit woord dus op als galgje woord op het bord:facepalm::D

Em. 19-12-2011 21:39

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 32205030)
Waarom is dit topic nog open, forumbazen plus?

Omdat ik dacht dat dit het spelfoutentopic was! Ik klik wel vaker op iets in de veronderstelling dat ik op iets anders klik, en dus had ik niet door dat dit niet dat andere topic was, omdat het over het vervoegen van skateboarden ging. :O

Maar ik zal er even een mooi slotje aan hangen, want schijnbaar is het toch een iets minder geslaagd topic!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.