CuwleMandarijn schreef:
(Bericht 32201254)
nou titel heeft geen uitleg nodig
ik begin
de domste fout was tog wel toen ik op me skateboard reed door de stad, en opeens zag ik een bordje in de verte met de text: Nat cement, dus ik dacht boja, en ik skatte er naar toe, en toen zag ik een man met een super vette hydraulische nitro vliegende moter, en vroeg tie of ik een ritje wilde, maar ik zei nee, want wie kan op aarde nou nat cement weerstaan? maargoed ik werdt gestraft, en later die middag, ging ik naar de grote heuvel top, waar de scheiding stond tussen onze dorpen: Springfield en Shellbevile, maar die klootzakken hadden onze Citroenen boom gestolen dus ik ging ze 8na maar ze waaren met ze vieren en ik maar alleen, dus rende ik weg, en op een gegeven moment zag ik die man weer, met die uber coole moter, dus ik vroeg of hij me hier kon weg halen,. Weetje wat die zegt? : nee je hadj e kans net, en toen werdt ik in elkaar geslagen door shelbevillers
whaha nee tuurlijk niet, deze grap mag je niet maken staat © op
xD
ne maar de domste fout die ik ooit maakte, het was de tijd van slag om grolle, en het was avond dus lekker lamsvlees bakken, en ik ruik de heerlijke geur, uit de ketel, dus ren ik er naartoe, struikel ik over de veel te grote klompen van mij, stoot ik 3 mensen aan, en die vallen op de houten pallen ,e n die dingen stoten zo de ketel om, ARGHH:facepalm: al het vlees en aarappellen lagen op de grond:facepalm::facepalm::facepalm:
|