![]() |
Hallo!!
hallo,
mijn naam is Peter. ben een beetje gluiperig, maar wel hetero. ik heb mezelf zo genoemd omdat ik een beetje gluiperig ben, maar dat noem ik liever Schreal. Bever komt van het diertje dat bomen omknaag, ik vind bevervlees namelijk erg lekker. Vandaar mijn naam Schreale Bever. heb ook een vriendin, maar die heeft een vervelende hond, die moet ik nog een keer laten 'verdwijnen', dan heb ik weer haar volle aandacht:) hoop jullie hiermee gemnoeg geinformeerd te hebben. Groet Peter PS: Met Peter gaat alles Beter(1 van mijn lijfspreuken) |
[QUOTE=Schreale_bever;32202441]hallo,
heb ook een vriendin, maar die heeft een vervelende hond, die moet ik nog een keer laten 'verdwijnen', dan heb ik weer haar volle aandacht:) QUOTE] http://i40.tinypic.com/261i2xe.jpg MURDERRRR HOE KUN JE ZÓ ZIEK ZIJN? |
damn, ik lig nu nog steeds wakker van je zieke personelijkheid, ik heb echt medelijden met je vriendin, als ik ooit een e mail of nummer van haar te weten kom vertel ik wat je met die hond wil doen, jezus, gast, doe effe normaal tegen dieren, atk'tje
|
Hallo ik ben peter en ik vermoord graag honden en ik ben ook nog gluiperig :|
Meeste mensen zeggen gewoon hoi en vertellen niet meteen hun murder mind Maargoed welkom :P |
Ik vind de reacties in dit topic enorm vermakelijk, bever vast ook :p
|
Citaat:
|
ban
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |