![]() |
Seks wordt minder
Hallo allemaal,
De laatste tijd zit ik met een bepaalde irritatie. Ik heb nu bijna 2 jaar een relatie en seks hebben we ook al ongeveer zo lang. In het begin ging het allemaal wat voorzichtig en rustig(elkaar ontmaagd) maar na een paar maanden was het behoorlijk vurig. Sinds het laatste half jaar is het echter een stuk minder. Ze wil eigenlijk alleen nog maar missionaris en de geiligheid gaat er helemaal af voor mij. Soms komt het echt op me over alsof ze zich niet helemaal inzet. Ook pijpen doet ze nooit meer, terwijl ze weet dat ik dit het aller fijnste vind. Ook niet als ik het haar vraag. Laatst ging ze wel naar beneden alsof ze het ging doen, maar na wat kusjes op mijn zak kwam ze plagend weer boven, wat ik dan eigenlijk extra irritant vindt. Ik heb haar al meerdere keren te kennen gegeven wat ik van het huidige gebeuren vind, maar ze doet er helemaal niets mee. Ook als ik haar vraag wat er is krijg ik geen duidelijk antwoord maar juist eerder een melding "als het niet goed genoeg is ga je maar lekker naar een ander". Ik weet niet wat ik hier nu mee aan moet. Ik hou heel veel van haar, maar ik vind seks toch wel belangrijk... |
Iemand anders ballen dus. Tof van haar dat ze toestemming geeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ja, je hebt het aangegeven. Probeer anders voor je in een intieme situatie bent er open met haar over te praten. Het is belangrijk voor je. En misschien ik zij wel niet meer verliefd op je of zit ze in een sleur.... praat erover. En probeer er samen uit te komen. Wordt het niet beter. Ja dan moet je misschien idd denken aan een ander. |
Klinkt alsof ze je niet meer zo hitsig vindt... wat doe jíj er eigenlijk aan om het spannend te maken?
|
misschien is de relatie toch nie zo goed als ze zegt 'dan zoek je toch lekker een ander'
|
heb je haar al gevraagd wat zíj eigenlijk het liefst wil als het om jullie seksleven gaat? Want als mijn vriend mij alleen maar zou vragen waarom ik hem niet meer pijp en dat hij me meldt dat hij het maar saai vindt, dan zou ik ook opstandig worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik doe om het spannend te maken? Met aardige regelmaat geef ik haar massages, van enkel rug tot full body, en af en toe kaarjes met lekkere muziek. Veel meer zou ik me ook niet kunnen bedenken. Tips?:o Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Beste annanassen,
Hoe is jullie verdere relatie op de sex na ? Doen jullie nog wel eens wat leuks samen iets wat zij ook leuk vind ? En de sex is dat zo iets van het is zaterdag dan hebben we sex, Zo,n beetje een verplicht nummertje en dan weer verder tv kijken. Verras je haar nog wel eens ? Ben je nog wel geinteresseert in haar of draait jullie relatie om sex ? Praten jullie wel eens serieus met elkaar ? mischien heeft ze het wel moeilijk op school met bepaalde dingen ? Of heeft ze problemen met haar ouders of familie of met vrienden of vriendinnen ? En mischien heeft het wel helemaal niets met jou te maken maar heeft ze een dipje. En mischien vind zij dingen lekker met sex maar dat zijn dingen die jij nooit of zelden doet. kortom een heleboel vragen en een hele boel mischien maar het belangrijkste is toch praten jullie moeten over van alles kunnen praten en mischien kom je dan ergens achter of leer je iets. Succes |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Nou, seks wordt niet zomaar per ongeluk saai, je zal heus wel iets over het hoofd zien. :)
|
Ik herhaal: klinkt alsof ze je niet meer zo hitsig vindt.'t Schijnt in veel relaties te gebeuren, vooral bij de vrouwen. Je vindt je gozer nog wel knap enzo maar ach, seks, tja, kan morgen ook wel.
|
Ahh ik interpreteerde hitsig op een andere manier :) Sja misschien is dat het. In ieder geval bedankt voor alle reacties
|
Citaat:
en ik ben het met Freyja eens in deze :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
99 op de 100 keer:
Als je de looks van Brad Pitt hebt en je de kunsten van een sexgod hebt, wil ze altijd en overal en heeft ze altijd zin. Dus: Wil je je seks beter en frequenter laten worden: Start bij jezelf. Varieer, oefen en probeer haar wensen ook goed te vervullen. Daarnaast kun je je lichaam trainen (spieren, werken aan je lichaamsgezondheid) en nog meer werken aan uithoudingsvermogen. 1 op de 100 keer: Jij bent een sexgod en hebt de looks van Brad Pitt, maar ze heeft gewoon een aversie tegen seks en is eigenlijk lesbisch ingesteld. In dit geval tip ik je de reactie van reverend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |