![]() |
To boldy go where no Saai has gone before... #1581
Een passende titel voor vandaag, vind ik! Hoewel 'just a few' in plaats van 'no' eigenlijk correcter is, maar ach.
|
ze noemt het huur, maar wij delen g,w& e en tv&internet en het gebruikersdeel van de gemeentelijke belastingen enzo :o
|
Ik wil naar huiuiuiuis, maar ik moet nog even op mijn vriend wachten. En het OLC is gesloten vanwege toetsen dus nu gebruik ik maar even een sta-computer in de hal. Waarbij het scherm te dichtbij staat, maar je kunt hem ook niet verder zetten omdat hij op de balie zit vastgeschroefd. Bwuh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ha, ik heb een kruk gevonden met een redelijk geschikte hoogte. Dat scheelt zere benen (Y).
|
zo'n mondvol valt weer onder huur in natura :nono:
|
Citaat:
|
Smeerpijpen (huhuhu pijpen huhu)
|
het is in ieder geval allemaal niet belastingAFTREKbaar!
|
Dat krijg je als je te veel naar radio veronica luistert.. dan is dit het niveau van de grapjes :(
|
nee, die van jou zijn van hoog niveau.
*mompelt iets over voldemort en rent weg* :D |
:facepalm: :D
|
De paio met wie ik dit hokje deel zou maandag een radio mee nemen maar was het vergeten, had hem gisteren wel bij zich maar dacht daar pas aan het eind van de dag aan, en vandaag is ze er niet en blijkbaar heeft ze gistermiddag de radio achter slot en grendel gedaan :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal ik tegen mijn moeder zeggen dat ik het heel leuk voor haar vind dat ze toverwater heeft gekocht?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En anders zeg je gewoon dat je voor je researchproject een aantal videopresentaties op medscape wil bekijken. Citaat:
Ik keek naar het plaatje en ik dacht "huh, waarom doet hij hetzelfde plaatje nog een keer", en toen zag ik het pas, en toen moest ik heel hard lachen :D |
Martin, wil je nog steeds een schildpad? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had afgesproken met iemand vandaag, om 3 uur. Maar diegene smst niet terug waar hij staat. Ja, dan houdt het snel op :O
|
Citaat:
Maar het komt gewoon door haar energiestromen, is ze nu achter. |
Citaat:
|
Over slecht nieuws gesproken, bij mijn 23-jarige neef voelde opeens een bult in zijn nek, toen hebben ze hem met spoed onder de scanner gelegd, misschien een kans dat hij een lymfoom (ik neem aan dat die bult in zijn hals zat dan) heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik maak me an sich nog niet zo veel zorgen, het kan nog vanalles zijn. Ze hebben hem gewoon snel geholpen omdat hij nog jong is en die bult nogal snel kwam opzetten. Maar het kan ook gewoon een vetbultje zijn. En het is goed te behandelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het plaatje van Rationeel doet mij denken aan een idee voor een carnavalsoptocht dat ik ooit had, toen het woord swaffelen net het woord van het jaar was: de meisjes met de swaffelstokjes.
|
Citaat:
|
:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |