![]() |
Hoe moet ik beginnen?
Hallo, Ik ben Steffan en ben 14 jaar oud. (Net)
Ik heb een vriendin en die komt aankomende Dinsdag aan (27 december) Dit is de eerste keer dat we afspreken maar we willen allebei al starten met elkaar bevredegen. Maar hoe moet ik starten? Moet ik zomaar rustig met de hand in de broek na het zoenen ofzoiets ;S Ja ik doe al aan zelfbevredeging.:bloos: hebben jullie wat tips om het aan te pakken?:confused: |
Kijk eerst eens of het überhaupt wel klikt voor je je druk maakt om dit soort dingen.
|
Naja we hadden al voor onze relatie al veel gezoen enzo (Strelen enzo,) Want we wouden weten of het wel klikte...
Nog tips? |
Hoe heb je gezoend zonder af te spreken?
|
Jawel, Allang afgesproken gezoen (gestreeld) even te testen of we wel voor elkaar bestemd waren :D
|
Dus je gaat eerst met een willekeurig meisje afspreken om te zien of ze wel lekker kan zoenen?
|
Help mij even wat dit dan betekend: "Dit is de eerste keer dat we afspreken"
|
Waarschijnlijk heeft hij haar af en toe gezien op het schoolplein, even zoenen en voelen. Dat is geen echt afspreken natuurlijk.... via facebook maar gezegd , we hebben een relatie, status veranderd en nu ballen maar!
dus als ze langskomt dan ga je naar je kamer, en je start een filmpje op. Dan zoen en voel je wat, en dan komt de rest vanzelf wel! |
Als je bevredigen nog niet goed kan spellen is het doorgaans niet de tijd om eraan te beginnen.
|
Gut, waar gaat het heen met dit land...
|
Citaat:
|
Ja, want het is heel erg gezond om op je veertiende al baby's te krijgen!
|
Citaat:
Serieus: Begin met zoenen, streel elkaar en ga eventueel verder met het handenwerk. Hoe je dit invult is aan jezelf maar ik raad aan om met haar te communiceren hoe zij het graag wil. Over het algemeen is het uitwendige van een vagina gevoeliger dan het inwendige. Onthoud: Doe het alleen als jullie dit allebei graag willen. |
man je begint toch niet gelijk met seks je moet van elkaar houden dat doe je niet gelijk de eerste keer, dan klinkt mij dat als een meisje die al vaker ervaring heeft met dat soort jongens, ja zei kan ook liegen dat het haar eerste keer is
|
Citaat:
|
Ik heb het niet gedaan...! Ben er nog niet klaar voor.!
|
Citaat:
|
:D
|
Steffanx3 , het klinkt allemaal leuk zoals het is maar er zit een donkere kant aan. Als jouw vriendin je gaat afrukken dan komt er vocht vrij. Dit verdampt en vliegt naar haar vagina waardoor ze bevrucht raakt , nog voordat jij überhaupt met haar geknald hebt..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bureuastoel....Mmm slim nagedacht! (:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |