Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   helpp probleem. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1849459)

MissD 22-12-2011 03:14

helpp probleem.

Helpp wat moet ik doen,
Ik hou niet meer van me vriendje, elke keer als er over hem gepraat wordt doe ik netals of ik het niet hoor,
Of ik praat er over heen.
Als hij hier is en slaapt naast mij wil hij wel zoenen enzo maar ik niet ik trek me hoofd dan weg.
Maar het beroerde ervan is dat het al is uitgeweest tussen ons en dat hij veel van me houd.
Mijn ouders zijn daarin tegen dat het goed gaat en dat het verliefde gevoel naar een paar weken weg is maar ik hou niet meer van hem.
Ze snappen dat niet want het is zn lieve jongen en zorgt goed voor mij,
Ligt het dan aan mij of doe ik iets fout help help ik weet geen raad, en ik ga morgen naar hem toe en dan is hij 2 weken bij mij$
Help help graag tips wat ik doen moet. :confused:

SacredRose 22-12-2011 08:36

als je compleet geen gevoelens meer voor hem hebt behalve vriendschappelijke dan. wordt het heel makkelijk.

uitmaken. dat is beter voor beide jij wordt niet gelukkig van het doen alsof je verliefd bent. en hij niet als ie erachter komt dat zijn vriendin al lang op hem uitgekeken.

maar hou er wel rekening mee dat het verliefde/ik hou van gevoel af en toe gewoon minder wordt/weg gaat maar dat dit wel gewoon weer terug kan komen. teminste bij mij dan ik heb wel eens moment dat ik twjifel over mijn relatie maar meestal gaan die gevoelens wel weer over en vind ik mijn vriendje weer heel leuk :)

WishfulDreaming 22-12-2011 08:40

Twijfelen over een relatie is iets anders dan niet meer willen zoenen of hem als onderwerp van gesprek vermijden.

Als ik hem was, zou ik liever willen dat je t uitmaakte dan dat je bij me bleef omdat ik zoveel van je houd. Wat heeft hij aan met jou samen zijn als jij dat niet wilt.

Ik ben trouwens benieuwd hoe hij reageert als jij hem niet meer wilt zoenen.

bierkoning 22-12-2011 11:43

Citaat:

WishfulDreaming schreef: (Bericht 32212301)
Twijfelen over een relatie is iets anders dan niet meer willen zoenen of hem als onderwerp van gesprek vermijden.

Als ik hem was, zou ik liever willen dat je t uitmaakte dan dat je bij me bleef omdat ik zoveel van je houd. Wat heeft hij aan met jou samen zijn als jij dat niet wilt.

Ik ben trouwens benieuwd hoe hij reageert als jij hem niet meer wilt zoenen.

idd? als je niet wil zoenen...? Dat lijkt me voor hem toch al meer dan genoeg aanleiding om is te informeren hoe het staat met de gevoelens ?

en ook eens daardoor met Sacred.... gewoon uitmaken dus!

Reverend 22-12-2011 11:59

Volgens mij is TS 12 of 13, en daar zijn de regels nogal anders. Maargoed, maak het uit met die arme dude en denk voortaan even na voordat je een vriendje neemt.

hookee 22-12-2011 12:48

Ik zou eerst eens met je ouders gaan praten, hoezo moet jij 2 weken naar hem toe?
Zijn je ouders wel goed wijs? Weten ze dat jullie samen slapen, en hij (seksuele) toenadering zoekt?
Willen ze hun eigen tienermoedertje thuis of zo?
Ik zou weigeren naar hem toe te gaan, als ze een goedkope babysitter zoeken (om zelf met vakantie te kunnen?) zoeken ze maar wat anders.
Maak heel duidelijk dat het over is en jij hem echt niet nooit meer wil zien. Gooi wat dure vazen omver om je statement duidelijk te maken. Kom nou toch, je ouders bepalen toch niet op wie je verliefd moet worden?
Dit zeggende, krijg ik het vermoeden dat om een traditioneel oosterse religie gaat...

miekmuis 22-12-2011 12:54

Eh, ze zegt niet dat ze van haar ouders twee weken bij die jongen moet zijn hoor.

Verder: uitmaken.

MissD 22-12-2011 22:54

Ik weet t niet, ik ga dus naar hem toe maar hij smst me ook niet meer als hij gaat slapen enzo terwijl hij het al 6 maanden wel doet,
Ik ga eens kijken hoe het deze vakantie gaat en misschien krijg ik mn 'houden van' wel terug.
Hij is wel heel lief voor mij want ben nu al 3 maanden ziek.
En dat duurt nog langer hij is wel heel erg zorgzaam.
Bedankt voor de tips ik kijk het nog even aan en dan ga ik mn besluit nemen.
Oja ik ben 15 niet 12 of 13 hoor. Ben alleen nieuw op scholieren en oja wat betekent TS?

Xx

WishfulDreaming 23-12-2011 06:52

Ts betekent topicstarter, jij dus in dit geval

Maar succes en beterschap

Schizotiger 23-12-2011 12:06

beterschap! wat heb je precies als ik mag vragen?

ik ben soms depressief, en dan heb ik dat gevoel ook ongeveer. als het dan over is gewaaid, ben ik weer héél erg verliefd :p

MissD 23-12-2011 12:22

Citaat:

Anatidaephobia schreef: (Bericht 32215410)
beterschap! wat heb je precies als ik mag vragen?

ik ben soms depressief, en dan heb ik dat gevoel ook ongeveer. als het dan over is gewaaid, ben ik weer héél erg verliefd :p

Ik heb ziekte van pfeiffer en ik heb een te trage tot bijna niet werkende schildklier en
En dat heeft mn lever nu aangetast.

MissD 24-12-2011 12:43

Nou mensen ik ben nu bij hem, heb vanacht bij m geslapen en nu heb ik weer gevoelens voor hem :) xx thanks

WishfulDreaming 24-12-2011 13:58

Lol

Cemel_Dosce 24-12-2011 22:30

Hahaha, bijzonder.

Schrödinger 24-12-2011 22:34

Dat gaat makkelijk!

MissD 12-01-2012 13:14

T was tijdelijk, omdat ik niet lekker in me vel zat.
In de vakantie was hij bij me ja, nou eerst was ik niet lekker,
Maar later halve week later was het weer goed tussen ons.
En dit weekend ga ik naar hem weer toe.

Sarah 12-01-2012 15:58

Zo zie je maar weer: altijd naar je ouders luisteren!

MissD 13-01-2012 09:16

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 32268048)
Zo zie je maar weer: altijd naar je ouders luisteren!

Ja dat klopt wel ja :),
Ik ben wel blij want het gaat nu ook veel beter tussen ons
En we praten meer tegen elkaar over elkaar.
Dus ik ben nu toch wel stilletjes heel erg super blij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.