![]() |
de eerste keer.
Hallo.
Mijn vriend en ik willen wel sex maar zijn te zenuwachtig en weten niet wanneer we het willen Het is voor ons beiden de eerste keer maar hoe moet je dat nu aangeven wanneer je er klaar voor bent. Hij weet al dat ik wel wil maar zelf laat hij er niks over los, Maar hoe moet het de eerste keer? Iemand tips? X |
Hij laat er niets over los? Bedoel je dat hij er niet zelf over is begonnen? Misschien is het voor jou dan handig om eens een "algemeen" gesprek te voeren over seks. Je moet wel met elkaar kunnen praten over seks, al helemaal als je wel van plan bent seks te hebben.
|
Trouwens, als het het vriendje is uit dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=32214654 zou ik sowieso geen seks met hem hebben, want het feit dat je geen gevoelens meer voor hem hebt is een veel groter probleem. |
Citaat:
We hebben het seks gesprek al wel gehad hij was er ook klaar voor zei hij maar tis nu al 3 maand verder en hij laat nergens iets over los enzo. |
Citaat:
|
Dan is het meer seks voor de seks dan voor het fijne en de liefde enzo. Ik zal de laatste zijn die zegt dat dat niet mag, maar alleen als er voor alle 2 duidelijk is.dat het seks voor de seks is. Denk er nog eens over na!
|
Citaat:
|
Ik heb er geen twijfel over dat het ergens in de komende 2 weken gaat gebeuren.
Jij bent ziek, 15 jaar en je ouders laten je 2 weken bij je vriendje (waarvan je aangeeft dat je niet meer van 'm houdt) logeren, hij is geopereerd aan iets wat jij niet mag weten. Sorry hoor, toen mijn vriendin 15 was moesten we beide vechten om samen een nachtje door te mogen brengen en jouw ouders moedigen 2 weken toe? Ik wens je veel plezier, maar laat 'm alsjeblieft een condoom gebruiken. |
Citaat:
Nou hij slaapt bij mij omdat hij zover weg woont een uur rijden, |
Citaat:
ik zou dat op jou leeftijd ook nooit gemogen hebben ook al was het 'zover' dat het een uur rijden is. |
Een uur rijden? :') Wat verschrikkelijk ver!
|
Lol een uur is helemaal niet ver! :P
|
Uhm...
Citaat:
Je kan het beter bewaren voor iemand waar je wel 100% van houd |
Citaat:
Nou mensen ik ben bij hem nu! Het komt langzaam terug, nu maar hij praat wel meer gelukkig :) |
Wat komt langzaam terug? De geilheid? De gevoelens? Dat waar hij aan is geopereerd?
|
Citaat:
|
hoi das wel jammer ja
|
Operatie... weet je 't al?
|
hoi hoi
|
Is er hier geen aangeef functie?
|
Citaat:
|
Nou ik weet nog niet waaraan hij is geopereerd we hebben al meer dan 6 maand maar k denk nu niet meer dat de relatie lang duurt want ik schrok zaterdag heel erg hij is 2 weken hier en heeft overal maar 3 dingen van mee das toch vies?
|
En daar kom je naar 6 maanden achter?
|
Citaat:
als je moeder een goed was schema heeft is het gewoon goed te doen hoor:) mijn moeder die heeft dat ook als ik iets in de was gooi dan is het de volgende dag meestal alweer weer gewassen.ik heb ooit in een drukke maand met 2 verschillende shirtjes gedaan en 2 broeken. omdat die telkens bovenop lagen :P. OT: en weet je heel zeker dat hij van alles maar 3 dingen meeheeft en neit nog meer in zijn tas heeft laten zitten of van plan is kleren te gaan kopen ? |
Volgens mij toch troll, of gewoon heel erg dom.
|
Ja, een troll.
|
Ja k weet t heel zeker, want zn ma zei dat, ja we kunnen dat wel wassen ja,
Hij gaat echt geen kleding kopen hoor. |
haha. het gaat hier over wasmachines. Sorry maar als je niet weet hoe de eerste keer moet, er zijn genoeg tips in andere topics. Veel plezier alvast.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |