Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   de eerste keer. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1849514)

MissD 22-12-2011 22:50

de eerste keer.

Hallo.
Mijn vriend en ik willen wel sex maar zijn te zenuwachtig en weten niet wanneer we het willen
Het is voor ons beiden de eerste keer maar hoe moet je dat nu aangeven wanneer je er klaar voor bent.
Hij weet al dat ik wel wil maar zelf laat hij er niks over los,
Maar hoe moet het de eerste keer?
Iemand tips? X

Vowel 22-12-2011 22:54

Hij laat er niets over los? Bedoel je dat hij er niet zelf over is begonnen? Misschien is het voor jou dan handig om eens een "algemeen" gesprek te voeren over seks. Je moet wel met elkaar kunnen praten over seks, al helemaal als je wel van plan bent seks te hebben.

Vowel 22-12-2011 22:56

Trouwens, als het het vriendje is uit dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=32214654
zou ik sowieso geen seks met hem hebben, want het feit dat je geen gevoelens meer voor hem hebt is een veel groter probleem.

MissD 22-12-2011 22:57

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32214653)
Hij laat er niets over los? Bedoel je dat hij er niet zelf over is begonnen? Misschien is het voor jou dan handig om eens een "algemeen" gesprek te voeren over seks. Je moet wel met elkaar kunnen praten over seks, al helemaal als je wel van plan bent seks te hebben.

Ja dat hadden we wel gedaan, maar laats was er ook zoiets dat hij ergens aan was geopereerd maar hij wou absoluut niet zeggen waaraan?.
We hebben het seks gesprek al wel gehad hij was er ook klaar voor zei hij maar tis nu al 3 maand verder en hij laat nergens iets over los enzo.

MissD 22-12-2011 22:58

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32214656)
Trouwens, als het het vriendje is uit dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=32214654
zou ik sowieso geen seks met hem hebben, want het feit dat je geen gevoelens meer voor hem hebt is een veel groter probleem.

Dat klopt,

sanni 22-12-2011 23:26

Dan is het meer seks voor de seks dan voor het fijne en de liefde enzo. Ik zal de laatste zijn die zegt dat dat niet mag, maar alleen als er voor alle 2 duidelijk is.dat het seks voor de seks is. Denk er nog eens over na!

MissD 23-12-2011 02:23

Citaat:

sanni schreef: (Bericht 32214691)
Dan is het meer seks voor de seks dan voor het fijne en de liefde enzo. Ik zal de laatste zijn die zegt dat dat niet mag, maar alleen als er voor alle 2 duidelijk is.dat het seks voor de seks is. Denk er nog eens over na!

Ja daar heb je dan wel gelyk in ja,

hookee 23-12-2011 07:07

Ik heb er geen twijfel over dat het ergens in de komende 2 weken gaat gebeuren.
Jij bent ziek, 15 jaar en je ouders laten je 2 weken bij je vriendje (waarvan je aangeeft dat je niet meer van 'm houdt) logeren, hij is geopereerd aan iets wat jij niet mag weten. Sorry hoor, toen mijn vriendin 15 was moesten we beide vechten om samen een nachtje door te mogen brengen en jouw ouders moedigen 2 weken toe?
Ik wens je veel plezier, maar laat 'm alsjeblieft een condoom gebruiken.

MissD 23-12-2011 12:24

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 32214960)
Ik heb er geen twijfel over dat het ergens in de komende 2 weken gaat gebeuren.
Jij bent ziek, 15 jaar en je ouders laten je 2 weken bij je vriendje (waarvan je aangeeft dat je niet meer van 'm houdt) logeren, hij is geopereerd aan iets wat jij niet mag weten. Sorry hoor, toen mijn vriendin 15 was moesten we beide vechten om samen een nachtje door te mogen brengen en jouw ouders moedigen 2 weken toe?
Ik wens je veel plezier, maar laat 'm alsjeblieft een condoom gebruiken.

Nou hij slaapt bij mij omdat hij zover weg woont een uur rijden,

SacredRose 23-12-2011 12:36

Citaat:

MissD schreef: (Bericht 32215471)
Nou hij slaapt bij mij omdat hij zover weg woont een uur rijden,

maar dan nog 2 weken :confused:
ik zou dat op jou leeftijd ook nooit gemogen hebben ook al was het 'zover' dat het een uur rijden is.

Reverend 23-12-2011 12:36

Een uur rijden? :') Wat verschrikkelijk ver!

-Richard- 23-12-2011 19:34

Lol een uur is helemaal niet ver! :P

art4live 23-12-2011 22:42

Uhm...

Citaat:

MissD schreef: (Bericht 32212196)
Helpp wat moet ik doen,
Ik hou niet meer van me vriendje, elke keer als er over hem gepraat wordt doe ik netals of ik het niet hoor,
Of ik praat er over heen.
Als hij hier is en slaapt naast mij wil hij wel zoenen enzo maar ik niet ik trek me hoofd dan weg.
Maar het beroerde ervan is dat het al is uitgeweest tussen ons en dat hij veel van me houd.
Mijn ouders zijn daarin tegen dat het goed gaat en dat het verliefde gevoel naar een paar weken weg is maar ik hou niet meer van hem.
Ze snappen dat niet want het is zn lieve jongen en zorgt goed voor mij,
Ligt het dan aan mij of doe ik iets fout help help ik weet geen raad, en ik ga morgen naar hem toe en dan is hij 2 weken bij mij$
Help help graag tips wat ik doen moet. :confused:

Als je niet meer van hem houd dan lijkt me dat hij zowieso niet de eerste moet zijn...
Je kan het beter bewaren voor iemand waar je wel 100% van houd

MissD 24-12-2011 12:40

Citaat:

art4live schreef: (Bericht 32216850)
Uhm...

Als je niet meer van hem houd dan lijkt me dat hij zowieso niet de eerste moet zijn...
Je kan het beter bewaren voor iemand waar je wel 100% van houd

Nou mensen ik ben bij hem nu!
Het komt langzaam terug, nu maar hij praat wel meer gelukkig :)

Volk 24-12-2011 14:08

Wat komt langzaam terug? De geilheid? De gevoelens? Dat waar hij aan is geopereerd?

MissD 24-12-2011 23:12

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32217490)
Wat komt langzaam terug? De geilheid? De gevoelens? Dat waar hij aan is geopereerd?

Het gevoel maar t praten had k wel mis want, hij praat meer over een ander dan over hemzelf.

Inge17 25-12-2011 08:45

hoi das wel jammer ja

hookee 25-12-2011 09:34

Operatie... weet je 't al?

Inge17 25-12-2011 09:48

hoi hoi

Meesterlijk 25-12-2011 10:51

Is er hier geen aangeef functie?

Em. 26-12-2011 14:12

Citaat:

MissD schreef: (Bericht 32217259)
Nou mensen ik ben bij hem nu!
Het komt langzaam terug, nu maar hij praat wel meer gelukkig :)

Het lijkt me toch niet echt een geweldige grote liefde als het weggaat, dan weer langzaam terugkomt als je bij hem bent, en 'm misschien alweer halfvergeten bent de volgende keer dat je hem een tijdje niet ziet. Natuurlijk kun je gewoon seks met hem hebben, je hóeft niet per se heel verliefd te zijn op hem om seks te hebben, maar mocht je graag je eerste keer met iemand beleven waar je echt heel verliefd op ben, zou ik nog even wachten. En niet jezelf dwingen tot 'oh ja, ik vind hem toch wel leuk' zodat je seks van jezelf mag hebben, hoewel je hem (denk ik) niet echt leuk vindt.

MissD 26-12-2011 22:52

Nou ik weet nog niet waaraan hij is geopereerd we hebben al meer dan 6 maand maar k denk nu niet meer dat de relatie lang duurt want ik schrok zaterdag heel erg hij is 2 weken hier en heeft overal maar 3 dingen van mee das toch vies?

Meesterlijk 26-12-2011 23:50

En daar kom je naar 6 maanden achter?

SacredRose 27-12-2011 07:42

Citaat:

MissD schreef: (Bericht 32221579)
Nou ik weet nog niet waaraan hij is geopereerd we hebben al meer dan 6 maand maar k denk nu niet meer dat de relatie lang duurt want ik schrok zaterdag heel erg hij is 2 weken hier en heeft overal maar 3 dingen van mee das toch vies?

ligt eraan :P
als je moeder een goed was schema heeft is het gewoon goed te doen hoor:)
mijn moeder die heeft dat ook als ik iets in de was gooi dan is het de volgende dag meestal alweer weer gewassen.ik heb ooit in een drukke maand met 2 verschillende shirtjes gedaan en 2 broeken. omdat die telkens bovenop lagen :P.

OT: en weet je heel zeker dat hij van alles maar 3 dingen meeheeft en neit nog meer in zijn tas heeft laten zitten of van plan is kleren te gaan kopen ?

Reverend 27-12-2011 12:05

Volgens mij toch troll, of gewoon heel erg dom.

ThomasTripleT 27-12-2011 12:38

Ja, een troll.

MissD 27-12-2011 15:58

Ja k weet t heel zeker, want zn ma zei dat, ja we kunnen dat wel wassen ja,
Hij gaat echt geen kleding kopen hoor.

Sneeuwwitje 30-12-2011 17:27

haha. het gaat hier over wasmachines. Sorry maar als je niet weet hoe de eerste keer moet, er zijn genoeg tips in andere topics. Veel plezier alvast.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.