![]() |
Lelijkste vrouwen afkomstig uit Afghanistan
Uit een onderzoek, gehouden op de website van het magazine FHM, blijkt dat mannen Afghaanse vrouwen het minst aantrekkelijk vinden. Op de tweede plaats komen de Engelse vrouwen te staan.
In totaal stemden 59.000 mannen op de website van FHM. De meest lelijkste vrouwen komen volgens de mannen uit de volgende landen. 1 Afghanistan 2 Engeland 3 Duitsland 4 Amerika 5 China 6 Rusland 7 Albanië 8 Turkije 9 Frankrijk 10 India |
heb liever dat ze een onder zoek doen van waar de mooiste vrouwen vandaan komen dan weet ik waar ik volgend jaar in de vakantie heen ga
|
dat zal wel een behoorlijk vertekend beeld zijn, omdat de meeste mensen de laatste tijd niet zo positief meer over Afghanistan denken.
|
Citaat:
|
T klopt trouwens voor geen hol, zeg nou zelf.... niemand weet hoe afghaanse vrouwen eruit zien! :P
|
Zweden daar wonen denk ik de mooiste vrouwen
|
Citaat:
|
Citaat:
denemarken ook |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien scheelt het dat als vrouwen altijd ingepakt lopen dat de mannen haar niet op het uiterlijk kunnen beoordelen en uiterlijk geen rol meer speelt bij het aantal nakomelingen? mutaties die voor wat lelijkheid zorgen zijn nu eenmaal frequenter dan die voor schoonheid; dus lelijkheid zal de overhand krijgen in zo'n geval; maar nu de burka's afmogen is mijn voorspelling dat er voor het jaar 3517 een miss universe uit afghanistan komt :D
|
De mooiste vrouwen komen IMO altijd nog uit Nederland, omdat dat juist zo'n smeltkroes is van allerlei types. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en waar wonen de mooiste mannen?
|
Citaat:
na wat ik heb gehoord |
Citaat:
|
Citaat:
|
vraag me af hoeveel van de stemmers in afghanistan zijn geweest :)
engelse vrouwen zijn btw wel lelijk ja |
ik vraag me af hoeveel afganen hebben kunnen stemmen op die site, bijna niemand heeft daar internet, dit zal wel weer bush zijn propaganda zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat dat er ongeveer zo uitziet, top 5 mooiste mannen komen uit: 1: Nederland (beetje bevooroordeelt misschien :D ) 2: Griekenland 3: Italië 4: België (maar dat accent...) 5: ? |
Citaat:
|
In Zwitserland zie je heel wat leuke meiden! ;)
Zwitserland Duitsland Nederland België Balkan-regio (Joegoslavie enzo) Dat zijn dus de landen met de mooiste meiden. ;) |
zeker nog nooit in zweden geweest :D Hier zijn de vrouwen niet zo knap vind ik.
|
Nah, niet mee eens hoor. Op het journaal waren ze helemaal niet zo lelijk.
|
Citaat:
|
Zo'n onderzoek is 50% vooroordelen over lelijke vrouwen . Voor mij mogen de Griekse er ook bij met hun snorren, maar niemand in Nederland ziet ooit een Griekse, maar wel de vrouwen van de andere kant van de Bosporus... En als je altijd dikke Duitsers op het strand ziet zijn dat niet welke ook in de disco's in Berlijn dansen...
REIE Nou, die Britse vrouwen zijn inderdaad wel vaak lelijk en dik. Smerig land ook. REIE |
Ik heb gewerkt met vluchtelingen en ik kan echt niet zeggen dat
de Afghaanse vrouwen lelijk waren. Integendeel. Trouwens,....... hun mannen (mits geschoren!) waren ook niet mis! :D |
Citaat:
2. Turkije 3. Frankrijk 4. Kenia 5. Afghanistan :P~ |
't is gewoon een kwestie van smaak... :o
:rolleyes: |
Citaat:
hoe weten ze trouwens dat de 59000 mensen die stemde mannen waren? |
negerinnen, die zijn pas lelijk, GATVERDAMME!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wel goed van je dat je aan twee clichewoorden en een smile precies af kunt lezen hoe achtelijk ik doe :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geblondeerde haren, opgespoten lippen en borsten.... En veel te veel make-up. Moet je dat allemaal eens weglaten.... kijken of je ze nog zo aantrekkelijk vindt..... |
Citaat:
|
Citaat:
beetje krom zo.. :D |
op tien staat miss world leverancier nummer 1 India:confused: (fascinerend land)
|
In Italie hebben ze mooie meisjes, Turkije ook.
En dat Engelse meiden lelijk zijn, moet ik na mijn vakantie in Frankrijk herzien!! |
Citaat:
REIE |
Citaat:
REIE |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |