![]() |
Fijne Saaiavond en een Saai Kerstfeest! #1583
*O*
|
Citaat:
Ja :D Positief cadeau, niet? :D |
& Absinthe: Daarom ook! Omdat ik vind dat-ie vaker op de radio mag :Y @Martin: paddestoelen zijn het probleem! Maar ook hebben we gisteren ook al quiche gegeten. |
Ik wilde Saai kerstfeest doen :p
|
Ik wilde Saaiavond doen in de hoop dat we morgen een nieuw topic hadden :p
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Sarah, waarom heb je eigenlijk nog steeds een sintavatar?
|
Citaat:
maar zo is-ie ook leuk (y) |
Citaat:
|
Oei Sarah! Dat kan natuurlijk niet!
|
Citaat:
|
Ik wilde gisteravond chocolademelk maken maar de melk was al yoghurt geworden :(
|
Citaat:
|
Vanavond val ik in het SR-gat, maar 5 januari begint WIDM weer en heb ik weer een nieuwe obsessie *O**O*
Bij de Avrobode die mijn ouders hebben zat een interview en alles met de kandidaten en ik heb er zo'n zin in *O* |
Citaat:
Het overtreft het Brabant-pakket nog niet, maar het is iets... |
Citaat:
|
Zal ik van negen jaar traditie afwijken en een kerstkonijn als avatar doen? Ik kan mijn kerstheersbeest nergens vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Quorncurry met rijst? We hebben nog quornblokjes en die zijn heel gezond, en ook nog currypasta, en dan kan de paprika die we hebben er ook in :Y
|
Citaat:
Citaat:
|
zo! Deze foto was niet geschikt voor de kerstkaartjes vond ik, maar wel geniaal :D
|
Citaat:
|
Oei Sarah, je springt wel uit de band he? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht altijd dat Gerard Ekdom al vijftig ofzo was, dus toen ik 'm vanochtend op tv zag was hij ineens heel jong :o
|
Haha, wat een schaamteloze reclame ook echt :D Komt eerst Philips met een cheque aanwandelen van 90.000 euro, walst Wehkamp er even overheen met 2,5 ton.
|
Halloo :)
|
Vorig jaar heb ik cakemix voor Pandancake gekregen op m'n verjaardag, en dat stond nog steeds te verstoffen, dus ik heb het meegenomen naar the parentz (die een mixer hebben) en nu staat 'ie in de oven :cool: Het was bovendien zóveel, dat ik er naast een cake ook nog 24 cupcakes van kan maken :d dus die gaan er straks in.
|
Pandancupcakes? :D Hmm, nouja, waarom ook niet!
|
Ja, ik wist anders ook niet wat ik ermee moest :d
|
Ik herken m'n eigen posts niet (n) :D
|
Overigens had ik toen ook een mix voor spekkoek gekregen, maar dat is zoveel werk dat ik er eigenlijk niet aan durf te beginnen :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Koekskes! Of: http://www.indische.nl/images/big_b5...78a0171b31.jpg |
Kut, nu heb ik zin in pandan spekkoek! Even naar de toko, brb
|
Citaat:
Citaat:
|
M'n liebe vati gaat vanavond Indonesisch koken <3, en dan hebben we dus als toetje pandancake met ijs. Nom nom!
|
Waar smaakt pandan-cake naar?
OT: Ik vind het echt stom dat die winter nog niet fatsoenlijk begonnen is. Vorig jaar was het prima, nu is het LENTE. :\ |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pandanus_amaryllifolius |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spekkoek :bloos:
Ik ben weg, tschuss. |
Citaat:
|