![]() |
E-Mail adres vergeten
Ik weet echt niet waarom ik nou mijn E-mail adres ben vergeten ik weet de wachtwoordt wel maar de E-mail adres niet? kan iemand me helpen?
|
Op msn.com kan je alleen je wachtwoort opvragen maar is er ook zoiets met E-mail naam?
|
Nou ja, als jij bij jouw wachtwoord een e-mailadres zou kunnen opvragen, zou je natuurlijk willekeurig (al dan niet verzonnen) wachtwoorden kunnen opvragen tot je een e-mailadres krijgt, en dan heb je dus het wachtwoord en het e-mailadres en kun je zo bij iedereen (die dat wachtwoord heeft) 'inbreken' met dat wachtwoord. Dus het lijkt me niet dat je met een wachtwoord een e-mailadres op kan vragen, nee.
Maar misschien kun je je iemand herinneren die dat e-mailadres van jou heeft, en aan diegene vragen wat je e-mailadres is? En als het het e-mailadres is wat je toevallig bij dit account hebt opgegeven, is hij ook nog wel terug te vinden (ik geloof dat dat wel ergens bij je instellingen te vinden is?). |
Kijk eens bij:
Mijn Documenten --> Mijn Ontvangen bestanden Als je msn hebt gebruikt zou daar een mapje met je berichtgeschiedenis kunnen staan. De naam van het mapje is een deel van je e-mailadres met nog wat cijfertjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |