![]() |
Zingen vraag
Hallo allemaal. :)
Zoals velen van jullie hou ik best van zingen. (A) Ik heb alleen het probleem dat wanneer ik het opneem, ik telkens weer vind dat het te lievig en te onzeker klinkt, hoewel ik op de momenten dat ik het opneem niks heb om onzeker over te zijn, zeg maar. Ik zou hier dan ook graag verandering in willen, ik zou graag wat zelfverzekerder en "krachtiger" (sorry voor de woordkeuze, weet het niet anders te beschrijven) klinken als ik zing. Heeft iemand hier tips voor? Alvast bedankt! :D -x- Myzzzz |
Het onzekere kan ook aan slechte kwaliteit van je opname liggen. Op mijn mobiel klink ik echt veel slechter en onzekerder dan als ik het met mijn recorder opneem ;)
Bij het krachtiger zingen heeft het mij echt geholpen om mijn buikspieren aan te spannen en echt vanuit je buik te gaan zingen. Hoop dat je er wat aan hebt :) |
Hmm, dat kan ook, toen ik in de derde moest zingen klonk het ook wat beter dan met het opnemen met mijn mobiel, maar dat is al zo lang geleden dat ik dacht dat ik het me verbeelde dat het beter klonk.
Bedankt voor de tip in ieder geval. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |