![]() |
Doorslikken
In mijn vorige relatie was mijn vriendin echt dol op pijpen en slikte ze ook altijd mijn zaad door. Mijn huidige vriendin pijpt wel graag, maar wil beslist niet doorslikken. Is dit raar? En voor de dames, wat vinden jullie van het doorslikken van sperma en doen jullie hier wel aan?
Persoonlijk vind ik het heel geil en vind ik het echt geweldig als ze het zou doen. Ik praat er met haar over, maar ze wil het ECHT niet. Helaas.. |
Nou ja, ze zal de enige niet zijn die liever geen sperma doorslikt. Ik denk niet dat dat echt heel raar is.
|
Gewoon blijven zeuren. Uiteindelijk zal haar egoïsme wegebben.
|
Citaat:
|
Er zijn hier wel meerdere topics over geweest, maar idd de een vind het wel leuk en fijn.... de ander niet.
Dus helaas, als ze niet wil, wil ze niet. |
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar daar kwam ik vooral 'nieuwsgierige-jongetjes-die-hun-eigen-sperma-niet-eens-zo-heel-gek-vonden-smaken-topics' tegen.
|
haha ok, nou ja ik heb wel is dit onderwerp zien passeren....
|
Ik ken inderdaad wel meer meiden die geen sperma slikken en waarbij zeuren alleen maar averechts werkt (als in: helemaal niet mee rpijpen). Zelf heb ik er geen problemen mee om te slikken, maar ik zou er helemaal simpel van worden als ik dat niet zou willen en mijn vriend zou dar om blijven vragen. Deal with it, als jij dingen per se niet wil (na ze overwogen te hebben e.d.), vind jij het toch ook niet relaxed als mensen blijven zeuren?
Hetzelfde geldt voor anale seks, als je vriendin daar geen zin in heeft, heb jij je daar bij neer te leggen, of je dat nu leuk vindt of niet. |
Citaat:
We zijn twee volwassen mensen en zeuren is ons beiden absoluut niet bekend. Wel vind ik dat ik af en toe een hintje mag geven naar mijn wensen. Ze heeft het immers nog nooit geprobeerd en ik mag best laten blijken dat ik het heel jammer vind. Drammen is wat anders, maar daar is absoluut geen sprake van. |
In dit geval is het inderdaad heel zwart-wit. Als iemand iets niet wil op seksueel gebied, dan wil iemand iets niet. En dat heb je te accepteren. Ik heb mezelf ook nog nooit laten bewerken met een zweep en dat ga ik ook niet doen "om het te proberen," zelfs als mijn vriend erom zou zeuren. Als zij geen anale seks wil, dan wil ze dat niet. Als zij niet wil slikken, dan wil ze dat niet.
Ik denk dat je niet verder gaat komen met zeuren. Sterker nog, als iemand dat bij mij zou flikken dan mag 'ie van mij opzouten. In een relatie heb je elkaars grenzen te respecteren. En als slikken en anale seks voor jou daadwerkelijk zo "onmisbaar" is dan moet je maar iemand anders zoeken. Hintjes geven naar je wensen blijft zeuren, vooral als ze al heeft laten weten het niet te willen. Om even antwoord te geven op je vraag: Ik vind het slikken van sperma niet raar, het is vooral heel praktisch. Maar ik vind het ook niet raar als mensen het niet willen. |
Ik heb dat wel eens gedaan maar het was niet mijn hobby. Ik deed het puur voor mijn ex.
Verder volledig eens met Vowel. |
Citaat:
|
Ik slik niet, het hele idee van iets dat ongecontroleerd achter in mijn keel spuit (en waar ik me bijv in zou kunnen verslikken) vind ik maar niks. En heel hard zeuren zou idd alleen maar maken dat ik helemaal geen zin meer heb om mijn vriend nog te pijpen. Het orgasme is toch ook niet minder lekker als ze het niet doorslikt?
|
Geen ervaring mee maar ik denk niet dat ik er iets op tegen zou hebben. Maar vind het niet raar dat je vriendin beslist niet wil slikken. Misschien kun je in plaats van zeuren er achter proberen te komen waarom zij het niet wil, en waarom het voor jou onmisbaar is.
|
Citaat:
|
Persoonlijk ben ik er niet dol op.. misschien ook omdat ik alleen maar met ''rokers'' heb gehad.. wat de smaak van het goedje nou niet bepaald goed doet.. :P
Maar ben er niet op tegen :) Ook denk ik dat het niet helpt om te zeuren, maar dat gewoon erover praten het beste is :) |
Citaat:
|
Niet.
|
Citaat:
Ik snap trouwens sowieso niet waarom het zo'n big deal is dat zijn vriendin niet wil slikken. Het is ná het orgasme. Of zij nou slikt of niet, daar "merkt" hij toch geen fuck van? Ik slik omdat het praktisch is, niet omdat sperma nu zo heerlijk is. |
het hangt er vanaf het kan lekker zijn
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo simpel is het. |
Ik zou, als ik je vriendin was, je vragen om dat kwakje terug te mogen spugen in jouw gezicht. Dat zou voor mij namelijk onmisbaar zijn voor mijn seksuele beleving.
|
Citaat:
en verder het telkens weer zeggen of er een hint naar geven is net zo vervelend als zeuren. en als mijn vriend dat zou doen. zou ik net zoals sommige al gezegd hebben hem helemaal niet meer pijpen. |
het is onveilig, ik heb het wel gedaan is een kans dat ik nu hiv heb,zie mijn topic
|
Citaat:
|
ik vind het zoiezo een smerig iets. Als mijn vriendin mij sperma zou slikken zou ze eerst haar mond 3 dagen lang 3 x per dag moeten poetsen wil ze met me zoenen.
|
Citaat:
Maar je klinkt dat iemand die helemaal geen ervaring heeft met vrouwen op seksueel gebied, dus waarschijnlijk roep je maar wat. Ik vind slikken meestal geen probleem. Alleen als hij terug komt van een festival ofzo en hij heeft 3-4 dagen alleen op alcohol, drugs en muziek geleefd... tja, al zou ik willen, dan kan ik het niet doorslikken. Dan is het gewoon niet lekker meer. |
ik vind pijpen heerlijk maar zou het nooit doorslikken het kleeft zo in je keel dan :P
|
Het kleeft helemaal niet in je keel. :confused:
|
Citaat:
|
Dan heeft die vriendin het ook nooit gedaan, dus daar hoef je niet meer naar te luisteren. :P
|
je kunt je vriendin niet dwingen om dit te doen he ! :P , er zijn nog genoeg andere dingen wat ze misschien wel wil en wie weet ziet ze het licht ooit en doet ze het toch , gewoon om jou een plezier te doen.
|
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm afgezien van het feit dat ik heel moeizaam klaarkom van gepijpt worden ( en het dus bijna nooit doorgaat tot aan het moment supreme) vind ik het eigenlijk ook niet zo opwindend als mijn sperma doorgeslikt wordt.
|
Citaat:
|
Nee is nee, met of zonder reden. Als ze niet wil, hoeft ze niets te geven, nog geen zoentje. Simpel, hou je er aan.
|
Hier werd gesuggereerd dat je door moest blijven zeuren:
Citaat:
Citaat:
volgensmij zeur je dus wel, dat zeg je zelfs zelf! Nee is nee, als ze van gedachten verandert dan zegt ze dat heus wel, want volgensmij heb je duidelijk gemaakt dat je het fijn zou vinden. |
In de oorlog waren de mensen blij als ze wat warms binnen kregen;)
|
Citaat:
|
Heb er met haar nogmaals goed over gesproken en ze wilde het wel een keertje proberen. Na het gedaan te hebben wil ze niets liever dan mij heerlijk klaarpijpen en doorslikken. We vinden het nu dus allebei heerlijk=)
|
Citaat:
|
Hahahh Reverend geeft goeie antwoorden
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
maar in ieder geval, je moet haar niet gaan forceren, dat zal averechts gaan werken. en ze zal je minder gaan vertrouwen.. maar ja, succes met 't haar door laten slikken tegen haar wil in xD! |
Citaat:
|
Citaat:
sure het kan zo'n gevoel geven van "daar ben ik net in gekomen en aangezien ik men eigen spul niet graag eet zoen ik liever niet" maar als je je daar eenmaal 1x over hebt gezet is het echt geen probleem meer |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |