![]() |
Verliefd op iemand die je niet zo goed kent.
Help, ik ben verliefd op een meisje die ik 1 of 2 keer op een jaar zie, ik ken haar van vroeger omdat ze de zus is van een goede vriend.
Ze woont niet zo ver van mij, en ik had vroeger al gevoelens voor haar maar elke keer als ik ze zie worden die gevoelens sterker.. Ze heeft geen facebook of andere paginas op het web, ik heb alleen haar gsm nummer. Ik zou wel een smsje willen sturen zodat ik haar beter leer kennen, maar ik ben bang dat ze dan zegt: "waarom stuurt die wierdo nu naar mij..?". Wat moet ik sturen? zou ik direct vertellen dat ik gevoelens heb voor haar of gewoon zeggen: hey, alles geod? en dan een gesprek starten. Ik ben zelf heel verlegen.. ik weet ook vaak niet over wat ik moet praten met een meisje. Maar als ik haar vertel dat ik haar leuk vind, en ze wijst me af, is het zo awkward als ik haar of haar broer nog eens zie.. alvast bedankt :) |
je zou inderdaad iets smsén met hoe gaat ie ermee
vaak wel een passende opening |
Citaat:
|
Bellen en vragen of ze wil hangen. Niet smsen, dat is voor poesjes.
|
Citaat:
|
Bellen inderdaad. Of langsgaan en een gesprek aanknopen
|
smsen, niet geschoten is altijd mis.
Verder kan ze niet de broer zijn van een goede vriend :P |
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me geen goed idee om uit het niets een sms te sturen waarin je vertelt dat je gevoelens voor haar hebt. Daar moet je haar sowieso niet zomaar mee overvallen, want het klinkt een beetje alsof jullie elkaar helemaal niet zo goed kennen (anders was het helemaal geen punt geweest om contact met haar op te nemen). En sowieso niet sms'en. Bellen is beter. Nog beter: spreek haar IRL aan. |
Als ze het zusje (tenminste, ik neem aan dat ze niet de broer is van een goede vriend) is van een goede vriend, dan kun jij via hem contact met haar krijgen. Probeer haar beter te leren kennen en ook interesse voor jou te laten krijgen.
|
Ben ik de enigste die me verbaasd over het feit dat zij de broer is van een goede vriend?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Nu? :D
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |