![]() |
Verkering. En dan?
-
|
Dingen die je leuk vindt.
|
Super droog, maar wat betekent dit dan eigenlijk? als je alleen maar rondhangt en afspreekt. Ik snap wel dat je verliefd bent maar het is toch leuk om een filmpje bij één van jullie thuis te kijken of ben ik nu gek? :/
|
ja als je niet gezellig bij 1 van jullie thuis een film kan gaan kijken houd het al snel op.
je kan wel rond gaan lopen in het winkelcentrum maar dat gaat ook snel vervelen. je kan bijvoorbeeld spelletjes gaan doen buiten, maar dat lijkt me nou ook niet bepaald leuk voor een afspraakje met je vriendje. |
Een hut bouwen, of ergens een dak beklimmen en daar elkaar warmhouden en. Eh. Risk spelen.
|
Citaat:
ik kan me nog wel herinerren dat ik dat samen met een vriend deed omdat we nooit zin hadden in school :P gewoon in van die verlaten gebouwen ofzo lekker tegen elkaar aanzitten en dan praten of muziek luisteren of gewoon een boek lezen :bloos: dammit tijd voor een nostalgie moment :cool: |
Lief. <3
En je kan hem ook uitnodigen als je ouders niet thuis zijn. |
Copuleren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarom is naar elkaars huis gaan geen optie?
Je kan elkander toch gewoon voorstellen? Zoals je erover spreekt mis ik het punt dat het fout is om een vriend/vriendin te hebben bij 13/14 jaar. |
Citaat:
|
Gewoon je ouders vertellen dat je een vriendje hebt, dat vinden ze vast schattig. En dan kun je wel bij elkaar op bezoek komen... alleen nog niet zeggen dat je boven op je kamer een film gaat kijken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je niet zo goed weet wat je moet doen wanneer je verkering hebt, ben je misschien wat jong ervoor? :) Je kunt ook gewoon met vrienden gezellige dingen doen zonder dat je IETS hebt.
|
Je kan ook bij een vriend of vriendin die ook verkering heeft film gaan kijken dee ik ook laterzzz ps wat is vriendzone
|
Gewoon tegen papa en mama zeggen!
Kleine meisjes worden groot ? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |