![]() |
Ok, laatste enquete
Ik vraag me af welke mensen nou op dit forum komen. Dus zet ff neer, oke?
Geslacht Leeftijd Opleiding/werk ... |
Ik zelf ben een jongen van 17 en zit in 6 VWO. Ik kom uit ZH (jaja echte randstadter)
TSja, dat was wel weer al het boeiende... |
Ik ben een meisje van 17 en ik woon in Haarlem.
--> kantine? |
Oh ja. ik opperde ook laatst het idee om een gedichtenbundel te maken van de gedichten op dit forum. Maar de FB zag nogal wat probleempjes, zoals auteursrecht... (probleempjes die volgens mij wel op te lossen moeten zijn)
Maar misschien is dit wel helemaal geen leuk idee. Ik wou alleen ff weten wat jullie ervan vonden.... |
Citaat:
Je vraagt een vrouw nooit naar haar leeftijd http://forum.scholieren.com/smile.gif Handel&Verkoop en zoekende naar iets nieuws... |
Nee man, niet kantine... Dit heeft toch alleen maar met Dansen op papier te maken. Zo krijg ik precies de juiste doelgroep. En tis geen rotzooi toch? In de Kantine gaat t weer over andere dingen... Maar goed, ik laat t aan de FB over
|
Oh, en ik zit in 5 gym.
|
Citaat:
|
Citaat:
zoiets was al eens gedaan geloof ik, maar het lijkt mij geen goed plan, je zou in ieder geval wel iedere schrijver appart om toestemming moeten vragen... |
Citaat:
|
Ik ben een vrouwtjuh, 18 jaar en 1ejaars studente hbo opleiding Sociaal pedagogische hulpverlening te zwolle
|
->vrouwelijk
-> 14 -> 3e klas vwo+. |
Vrouwelijk
16 4de klas havo |
meisjuh...14...3vwo(nog wel)
|
Female
!^ (figure it out) 4 vwo (voor de tweede keer) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |