![]() |
niet eten.
:bloos:ik heb een beetje een probleem.
al sinds 3 jaar lang eet ik in de school pauzes echt niet. ik drink wel maar ik moet echt niet denken aan die vieze boterhammen. dus ik gooi ze altijd weg, thuis eet ik wel gewoon maar alsnog... hebben meer mensen hier ervaring mee? xx |
Jaa, Ik at ook bijna nooit iets in de pauzes...
Want ik vindt boterhammen ook zo smerig, Maar probeer een koekje of eierkoek te eten Dan kan je je ook veel beter concentreren in de lessen en ga je niet zoveel eten als je thuis bent |
En waarom eet je in de pauzes niets? Als ik je berichtje zo lees, zou ik namelijk zeggen: neem iets anders mee in plaats van die 'vieze' boterhammen.
|
Citaat:
Nu neem ik altjd een koekje mee:p |
(: ahahh gelukkig ben ik dus niet de enige met boterhammen vrees in de pauze ^^,
maar na de vakantie neem ik dan wel een koekje mee(: |
Sowieso, drie jaar lang brood meenemen om het dan weg te pleuren. :| Dat vind ik stom, eten is niet iets wat je zomaar weg kan gooien.
Maar goed, als je het niet wil eten, dan niet, maar neem het dan niet mee naar school, en zoek iets wat je wél lekker vindt. |
En in die drie jaar was je nog niet zelf op het idee gekomen om als je boterhammen vies vindt, iets anders mee te nemen? :confused:
|
Aan het begin van de middelbare school smeerde mijn vader altijd mijn brood. Als hij toch voor zichzelf aan het smeren was, nam die dat van mij mee. Maar ik had daardoor altijd hetzelfde brood en hetzelfde beleg mee met zo'n pakje drinken erbij. Verschrikkelijk, het kwam me echt m'n neus uit. Toen ben ik zelf m'n brood gaan smeren met wat ik zelf lekker vond. Als je brood niet lekker vind kun je bijvoorbeeld een beetje pastasalade meenemen of wraps beleggen met roomkaas, wat sla en gerookte kip bv. Alleen een koekje in de pauze eten is te weinig, dat lijkt me logisch.
|
Een boterham is zo smerig als je het zelf maakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel frappant dat zelfgemaakte niet lekker zijn, maar wel als iemand anders het maakt. Dan doe jíj blijkbaar dus iets niet goed. Je kan ze zo lekker maken als je wilt! *O* |
Citaat:
|
Er zijn toch ook andere dingen dan boterhammen? Er is geen enkele reden óf excuus om jezelf drie jaar lang systematisch te verhongeren op school. Volgens mij heb je geen idee hoe slecht het is om de hele dag niet te eten. Ontbijt je wel?
|
Ik at ook nooit op school. Of nouja, een keer per twee weken hadden we toevallig iets lekkers thuis en dan nam ik het mee, maar verder had ik gewoon geen zin in op school eten. Bij lange dagen werd ik wel een beetje flauwtjes, maar verder ging dat echt prima. :p
Maar goed, verder wat iedereen hierboven zegt. |
Ik had dat probleem op de middelbare school ook. Vond boterhammen echt vies om mee te nemen. In plaats daarvan nam ik ontbijtkoek mee of van die liga's. Fruit vond ik ook lekker. Je kan ook van die kleine doosjes yoghurt meenemen. De laatste paar jaren van de middelbare school ben ik ook vaak naar de supermarkt geweest in de middagpauze, maar dat is wel prijzig. Ik ging ook wel eens in de middagpauze bij een vriendin eten die dan dicht bij school woonde. Mijn zus heeft ook een tijdje een tosti-ijzer en een waterkoker in haar kluisje gehad. Dan deed ze boterhammen met kaas tussen het tosti-ijzer en nam ze een beker noodles mee waar ze dan heet water bij deed.
|
Je kan ook nog brood, een pot jam en een mes meenemen en je brood pas smeren op school. Dan word het brood niet zo klef.
|
Dankje voor alle tips (:
ik ga denk ik maar is allemaal dingen uitproberen en dan maar is kijken wat het beste werkt voor mij(: |
Citaat:
Dat staat wel een beetje raar met een waterkoker naar school |
Er zijn tegenwoordig gelukkig enkele hypermoderne scholen die uitgerust zijn met waterkokers.
|
Citaat:
WTF dude |
Is er iets onduidelijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben jullie geen kantine op school?
De kantinejuf wist na 2 dagen dat ze voor mij een kaastosti moest maken, vervolgens bijna elke dag een tosti gegeten. We hadden ook kipcorns en kaasbroodjes, maar ook gewoon belegde pistoletjes, gezond, kaas, ham.. Misschien een idee? Of neem anders een eierkoek mee inderdaad. Crackers, croissantjes, whatever. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |