![]() |
verkering... en dan
ik heb nu in totaal iets meer dan 3 maanden met een leuk meisje.
maar ik heb het gevoel dat alles van mijn kant moet komen :s we zien elkaar 1 keer in de week en daartussen laat ze niets van zich horen.. dan moet ik altijd beginnen met contact zoeken en met een beetje geluk krijg ik binnen 2 dagen een sms terug... uitmaken wil ik niet want ik vind haar echt leuk.. ik wil er met haar over praten alleen subtiel zijn i niet echt mijn sterkste punt(y) hebben jullie tips?? |
Met haar praten en niet subtiel zijn.
|
Als het na 3 maanden al zo gaat..
|
Ja, het klinkt niet alsof ze heel erg verliefd is, als ze dat al is.
|
als we samen zijn is het geweldig.. volgens mij vind zei dat ook... krijg nooit ook maar het idee dat er iets mis is, maar dan is ze weg en hoor ik gewoon niets tot misschien één smsje maar dat was dan alweer een kleine twee weken terug. ze andwoord wel maar dat duurt soms ook twee dagen.. haar telefoon is niet goed zegt ze dan :s
maar heeft er iemand tips.. want daar post ik eigenlijk ook voor :p |
Tegen haar zeggen "ik vind dat we elkaar te weinig spreken doordeweeks".
En als ze smsjes niet goed ontvangt, niet smsen. Zo'n telefoon kan ook bellen (y) |
Mijn vriendje is ook een schaarse smser maar ik denk niet dat dat per se betekent dat er iets mis zit, zolang het in real life maar goed gaat. Misschien moet je een keer voorstellen om anders met haar te gaan bellen in plaats van smsen?
|
Als sms-en niet werkt, bellen, mailen, msnnen of stuur desnoods een postduif. Veel meer manieren om contact te houden met elkaar als je haar niet ziet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54. |