![]() |
bluetooth op pc
hey!
ik heb een samsung star, en ik wil daar graag liedjes op zetten. mijn kabelke vind ik ni meer -_- xd dus ik zou da dan via bluetooth willen doen. kan er mij iemand helpen? want ik heb echt geen enkel idee hoe ik dat zou moeten doen. ik weet ook niet ofdat ik bluetooth heb op mijn pc, hoe kan ik dat checken? en zo niet, hoe kan ik dan bluetooth krijgen? kan ik dat gewoon downloaden ofzo? thx!!! |
Je kan niet het niet zomaar downloaden het moet geïntegreerd zijn in je pc. Meestal is daar een lampje voor. Maar als ik jou was zou ik toch gewoon een nieuw kabeltje kopen want dan gaat het sneller
|
en als je geen nieuw kabeltje wilt kopen. zijn er volgens mij ook van die usb bluetooth apparaatjes. maar hoe dit werkt weet ik niet precies
|
Er bestaan idd van die usb-bluetoothapparaten voor je pc. Ik weet niet precies hoe ze werken, maar heel moelijk is het allemaal niet. Ik ken iemand die zo'n apparaatje heeft en die is niet uitzonderlijk goed met computers, dus zo heel moeilijk is het niet. En anders kunnen ze je in de winkel ook vertellen hoe het werkt. Of je leest het in de handleiding.
|
Je moet waarschijnlijk een Bluetooth Dongle kopen, aangezien er niet vaak standaard een dongle in je computer zit. Als je muziek over wil zetten, heeft Bluetooth geen enkel voordeel boven een kabeltje (het overzetten gaat zelfs langzamer), is het (in mijn ervaring) een geklooi om het aan de praat te krijgen, en is het dus denk ik het makkelijkst om gewoon een nieuw kabeltje te kopen.
|
Het voordeel van zo'n bluetooth dongle is dat je het met meerdere apparaten kunt gebruiken, en een kabel maar met enkele.
Laptops hebben wel vaak bluetooth ingebouwd. Maarja als je windows 7 hebt, toets je bij start gewoon bluetooth in en dan krijg je vanzelf bluetooth file transfer (weet niet wat er in het nederlands zou staan maar iets in die richting dus) en dan klik je op bestand verzenden, en dan wijst het vanzelf lijkt me. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |