![]() |
Wat zeg je op een msn gesprek tegen een meisje dat je niet kent?
Ik heb een leuk meisje gezien die bij een vriend van mij in die klas zit. (16) Ik heb haar msn maar wat zeg je tegen iemand die je nog nooit hebt gezien en die jou ook niet kent?
Het is wel de bedoeling dat het iets meer word dan vriendschap. ;) |
Citaat:
OT: wat dacht je van vragen wat haar hobby's en interesses zijn. kijk of jullie de zelfde dingen leuk vinden. en anders vraag wat zij van die irritante leraar vindt (jullie zitten op dezelfde school neem ik aan) |
Ik begrijp dat ik haar eerst beter moet leren kennen. Maar ik heb het even vermeld zodat jullie een idee hebben van mijn motivatie. En we zitten niet op de zelfde school.
|
mischien kunnen jullie het dan hebben over bepaalde vakken ofzo maar verder gewoon kijken wat haar interesse zijn en het daar over hebben.
je hoeft heus niet meteen al je geheimen enzo te bespreken gewoon rustig aan beginnen dan groeit het vanzelf. |
Hoe kom je aan haar MSN als je haar nog nooit hebt gesproken en zij jou ook niet kent? Heb je die via die vriend van je? Ik zou het persoonlijk echt heel vreemd en irritant vinden als mensen zomaar mijn contactinformatie aan andere mensen zouden geven, maar dat is een ander verhaal.
En hoe kun je nu al zeggen dat het "meer" moet worden dan vriendschap? Je kent dat hele meisje niet. Wie weet is ze wel afschuwelijk irritant, of helemaal niet aardig. Dus je moet haar inderdaad eerst even gewoon leren kennen, lijkt me. Tenzij je doelt op alleen seks, maar ook dan moet je toch echt met haar praten. |
Ga eerst eens met haar praten in real life, voordat je gesprekken aan gaat knopen met haar via msn. Ze kent je niet en zal waarschijnlijk denken 'WTF????'. Dus een beter plan om haar eerst een keer aan te spreken op school ofzo ;)
|
Dezelfde dingen waar je normaal over praat.
|
Praten over de dingen die jullie gemeenschappelijk hebben, vervelende leraren, huiswerk, vrienden, was je in je vrije tijd doet
De onzin en het weer en koetjes komen later. |
MSN stond gewoon op Facebook. Maar nogmaals ik begrijp ook heus wel dat ze misschien niet aardig kan zijn maar zoals ik al zei ik vermeld mijn motivatie voor het zoeken van contact.
En bedankt voor jullie reacties trouwens. :) |
Citaat:
Tenzij het bij de contact informatie stond.., Anyways gewoon met haar praten, contact zoeken maar niet te stalkerig.. |
Beginnen met iets als "Hoi, ik ben een vriend van <vriend> en je leek me leuk, zin om te praten?"
Als ze dan nee zegt ben je meteen klaar, maar ze is een meisje van 16 dus ze zal dat wel goed vinden. En dan praat je gewoon over dezelfde dingen waar je normaal ook over praat. |
Vraag hoe haar vakantie was en hoe de kerstdagen waren en het oud en nieuw :) en of ze nog iets gaat doen dit weekend dat soort dingen.
|
Inderdaad , gewoon normale dingen vragen die je aan anderen ook vraagt. Naar mate als ze interesse heeft word het gesprek wel wat dieper.
|
Haar MSN stond op haar facebook? Waarom voeg je haar dan niet gewoon eerst op facebook toe voor je het op msn probeert.
|
Ik weet het niet zeker , maar als iemand mij zomaar op msn toevoegt dan denk ik wel een beetje van ''wtf''. Maarja zei zet ook zelf haar msn erop..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |