![]() |
Hallo iedereen
ik ben 12 jaar bijna 13
ik ben hier op dit forum omdat ik op school regelmatig gepest word:s en hoop hier steun te vinden en nieuwe vrienden te maken:) ps: ik was hier wat laat mee ben hier al paar dagen:p |
Welkom Xenophon!!:)
|
wilkomme
|
Hi, als ik jou was zou ik me er niet zoveel van aantrekken, geloof mij het enige wat echt bellangrijk is zijn je famillie en daarmee bedoel ik alleen je ouders en eventueel broers/zussen of tenminste met wie je opgroeid. zij zijn de gene die je steun geven ook al lukt het niet altijd, al heb je altijd ruzie thuis, al wens je elkaar (broer/zuz) de dood, geloof mij, zonder hen kom je niet altijd ver.
|
Hoi!
Welkom :) |
Citaat:
m''n broers de ene is **** eri en de ander onverbeterlijk |
Wilkkomen,Welcome,Welkom
beetje laat ik weet:P |
welkom!
|
welkom
|
Hoi, als ik jou was zou ik me er wel iets van aantrekken. Ik zou me beledigd voelen en ik zou weigeren het slachtoffer te zijn van een of andere lamstraal. Maar hoe? Jouw school weet blijkbaar niet hoe ze pesterijen moeten aanpakken. Kijk daarom eens op pestbriefje Laat het op school zien door b.v. de poster uit te printen of om de flyers aan te vragen. Houd een spreekbeurt over pesten. Via mijn website kun je info aanvragen.
|
Welkom:D
Trouwens een coole naam |
dankje:cool:
|
Welkom!:D
|
welkom
|
welkom , hier zal waarschijnlijk iedereen aardig tegen je zijn en je vooral steunen!
ben vroeger op de basisschool ook wel is gepest , was niet degene die over zich heen liet lopen dus ben een keer flinkt geflipt en toen gingen ze zielig slijmen. Degene die pesten zijn zelf ooit gepest of doen mee zodat ze erbij horen. komt goed! |
welkomwelkom :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |