![]() |
Poelmo, saai van het zuiden #1587
Continue, vlegels.
|
En kijk dit als je even wil lachen gieren brullen. |
Ik ga nu de eerste aflevering van 'Een huis vol' kijken :cool:
|
@Miekje: spelletjes spelen is leuk he :cool: ik doe het eigenlijk veel te weinig
|
Spelletjes ja <3
|
Ik ben weer begonnen met Everwood. :o Ik keek dat vroeger altijd, en ik had er weer zin in. Dus ik ga alles weer kijken.
|
Waarom kan ik ineens niet meer inloggen op imageshack :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar tot nu is het nog leuk hoor, hoewel zoetsappig soms, maar ach. |
Citaat:
|
Echt holy shit, zijn die ouders gek ofzo :D:D
12 kinderen, en al die kinderen zélf apart wakker maken op tijd. Als ik 12 kinderen zou hebben dan kregen ze een wekker van me. |
Ik heb dus Monopoly gespeeld. Heel erg lang. En ik had bijna gewonnen, maar toen stopten we opeens...
En, spreken jullie Monopoly uit als Monopólie of als Monòpoly? |
Ik ben mijn Poelmo dvd kwijt :( Het hoesje heb ik maar de dvd zelf is al tijden spoorloos :'(
|
Monopólie.
|
Citaat:
|
Monopólie ja! Ik vind Monòpoly de Engelse uitspraak om de een of andere reden :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan ook. Maar ik ga mijn kinderen later echt niet zelf wakker maken als ze oud genoeg zijn om wekkers te snappen :O
|
Ik denk dat ik vanavond maar eens als toetje chocolade-ijs en spekkoek neem <333333
|
Huhu ik heb 10%-punt meer loonsverhoging gekregen dan wat ik had gevraagd.
|
Zo, was mijn telefoon toch even bijna dood!
|
Rationeel naamzoek, ik draag de v-halsshirtjes van de WE onder mijn overhemden. Niet duur en gaan lang mee. Je moet dan wel de losse pakken (maar je krijgt korting per 2), niet die in de multipack zitten.
|
Ongeveer de helft van alle nederlanders wil extra bezuinigen op ontwikkelingshulp.best veel.
|
De helft van de Nederlanders heeft ook geen flauw benul hoeveel er nu wordt uitgegeven aan ontwikkelingshulp. Maar het bekt wel lekker, 'gewoon geen geld meer sturen naar Afrika'.
|
Oh, daar ben ik ook wel voor. Laat mensen lekker zelf bepalen welke goede doelen ze belangrijk vinden, waarom moeten de hoge heren in Den Haag dat voor de hardwerkende burger bepalen?
|
Het is toch beter voor Afrika als ze geen geld krijgen? :o Omdat ze dan op eigen voeten leren staan en zo? Je kunt wel voedsel sturen naar Somalië, omdat ze daar stikken van de hitte, maar geld was toch niet goed? :o
|
Citaat:
|
Ik heb net avondgegeten met chips, walnoten en bier en nu voel ik me een beetje een pauper.
|
Citaat:
|
O en taart.
|
Citaat:
|
Zo interpreteerde ik het niet :o
Maar er wordt niet alleen hulp naar 'Afrika' gestuurd (grote delen van Afrika hebben ook geen ontwikkelingshulp nodig), maar ook naar de Balkan en voormalige oostblokstaten, Zuid Amerika en Centraal en Zuid-Oost Azië. |
Citaat:
En natuurlijk betalen we dan wel minder belasting, ceteris paribus. |
Citaat:
|
Vannacht werd ik wakker omdat de vogel het plafond aan het beuken was. Toen moest ik de vogel gaan vangen. En het was zeven uur 's morgens en ik was om half vijf gaan slapen. Dat was niet zo leuk.
En ik vind dat ontwikkelingshulp juist helemaal door de regering geregeld moeten worden. Anders vergeet je helemaal landen die nooit in het nieuws komen enzo. Tenzij je een kutregering hebt. Maar dit heb ik net bedacht, dus misschien vind ik over tien minuten iets anders. /poginkje om iets nuttigs bij te dragen |
Citaat:
|
En ik zeg monopóly. Of eigenlijk meer zoiets als munnepoolie.
|
Geel, je hebt een topic vergeten te sluiten, trouwens.
|
Wat ik ook opmerkelijk vind is dat een grote meerderheid niet verder wil bezuinigen op defensie, terwijl daar nog wel 1-2 miljard te halen valt.
|
Ach, eigenlijk weet ik veel te weinig over zulk soort zaken om er echt over mee te kunnen praten :p
|
Ik snap niet waar mensen het lef vandaan halen om om loonsverhoging te vragen. En dat bedoel ik niet op de 'dat doe je toch niet'-manier (hoewel het bij LL wel extreme vormen aanneemt) maar meer, hoe durf je zoiets? Echt, ik zie mezelf 20 jaar ergens werken voor hetzelfde schamele loontje, je gaat toch niet vragen of je meer mag?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|