![]() |
2x per week
ik en mijn vriendin zijn nu al 4 maand samen.
maar we zien elkaar maar 2 x in de week en we kunnen elkaar 5 x in de week zien. <---het hoeft natuurlijk die zo vaak. maar ik vind dit wel een beetje weinig. ik heb wel eens met haar over gehad of we niet vaker kunnen maar toen zij ze: nee want als we 3 x gaan ofz, dan gaan we aan elkaar ergeren en toen zij ik weer: nou ik denk het niet want we hebben nooit ruzie enz. maar hoe kan ik dit oplossen dat we toch in ieder geval om te beginnen 3 x te gaan afspreken?:confused: |
Klinkt alsof ze je niet heel interessant vindt.
|
je bent niet boeiend genoeg blijkbaar
|
Citaat:
Citaat:
want ik heb wel vandaag met haar afgesproken en was ook wel echt gezellig en ze toont ook echt wel intresse in me |
Citaat:
|
Citaat:
miss toch maar een met haar goed gaan praten daarover ? |
Citaat:
wat een geweldige relatie dan |
Citaat:
als je een beetje een goede relatie heb dan wil je elkaar toch echt wel elke dag zien of is dat dan weer gek?(lijkt mij niet) |
Ze is misschien iets meer gefocust op haar huiswerk of wil goed contact houden met andere vriend(inn)en of familie. Ik vind het op haar leeftijd best een gezonde insteek.
|
Citaat:
maar als dat het is moet ze dat zeggen en niet dat ze dan bang is dat we aan elkaar gaan ergeren ;-) |
Misschien vind ze je wel leuk maar heeft ze gewoon geen zin om de hele tijd bij je te zijn? Is maar een idee, hoor. Twee keer per week is toch prima? Ze heeft ook wel andere dingen te doen wed ik dan jou vermaken. Misschien is ze juist wel bang dat jullie je aan elkaar gaan ergeren omdat ze twee keer per week gewoon wel genoeg vindt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als jullie samen zijn, doen jullie dan ook leuke dingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige reden waarom ik met mijn ex vriendinnen soms minder heb afgesproken was omdat zij of ik het heel erg druk kregen met school, en dan was het een tijdelijke examen/proefwerk periode. |
ik heb met haar gepraat hierover het was toch ook nog iets anders,
omdat ze met een van haar beste vriendinnen ook vaker had afgesproken kregen ze vaak ruzie enz. en daardoor is ze wat banger geworden dat het ook met ons zou gebeuren. maar hoe het er nu na uit ziet gaan we nu toch wat vaker afspreken |
Mijn vriendin wil 24/7 bij me zijn .. logisch ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ze je niet meer dan 3 dagen wilt zien dan is dat echt een geweldige relatie |
Maar 2 keer per week? Daar zakt bij mij de broek van af. Als jullie je na 3x per week aan elkaar gaan ergeren, dan is het een niet zo sterke relatie.
|
Dus hop ga met haar praten erover enige oplossing.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |