![]() |
Een Saai in de dijk stoppen #1588
|
Martiño 67
Aldan 61 Schrödinger 42 Carn 38 Lentekriebel 32 Rationeel 30 Geel 27 Stefenootje 25 Apate 22 mollerator 21 Noedelhap 19 Little Phoebe 16 *Miekje* 13 Pippeloen 12 Trimm Trabb 11 Vowel 10 Sarah 10 Chick Rock 7 Gnork 6 Mc Kauw 4 Paranoide 4 Lorelei 4 mijamoto 4 SweetSmile 4 Havock 3 Quis 2.0 3 Severus 1 .sann 1 Spoiler-Dude 1 Elmp 1 Sabir 1 Commendatore 1 |
In 1588 is Nederland opgericht!
|
O, en, Martin, dat is waar. :y
|
Tyfus saai hier.
|
Je bent zelf tyfus saai!
|
Zo. Ik moet zo sporten. Maar misschien eerst de afwas wegwerken. :bob:
|
Die eerste foto is van madurodam toch?
|
oh en die bloedprikdingen zijn niet in het ziekenhuis gedaan, maar door de bloedprikdienstdinges van de huisartsen. De assistentes mogen volgens mij niet eens de uitslagen geven als de huisarts ze nog niet gezien heeft...
|
Ik werd zomaar derde bij de gedichtenwedstrijd op DoP, ik ben eigenlijk een beetje verbaasd. :bloos:
|
Jaaaa, supergoed! DoP is gaaf hè. :cool:
|
Citaat:
|
haha voordat ik inlogde had ik hier een reclamedinges met 4 plaatjes:
- plaatje van een man die in een woonkamer met een treintje speelt - "Genoeg van de treintjesverzameling van je man?" - plaatje van een woonkamer zonder treintjes én zonder man - "Maak ruimte voor jezelf! Citybox" dus... neem een citybox en je echtscheiding is in no time gepiept? |
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, vakantie. Dat heb ik wel verdiend, na al dat harde werken.
|
Is dat gewoon fulltime werk trouwens, dat promoveren?
|
Dat is doorgaans wel de bedoeling!
|
Welke film zal ik kijken? Ik kan kiezen uit de Leeuwenkoning 1, 2 en 3, een soort Japanse remake van Leeuwenkoning en Jungleboek 2. In het genre hollywood-dingen heb ik nog I love you, Philip Morris en Valentine's Day, maar ik vermoed dat die allebei heel lelijk nagesynchroniseerd zijn. Dan een serie, 'Vier taxichauffeurs en een hond' - ik heb de beschrijving nog niet gelezen, maar ik vond de titel wel veelbelovend. Dan Hinokio, een of andere Japanse film - heeft iemand die gezien, is hij leuk? Dan nog een Russische serie, 'zeg altijd altijd', over een of andere vrouw die onschuldig in de gevangenis komt en haar hele leven kwijtraakt, maar gered wordt door haar enorme tekengave. Hm, nee, die lijkt me eigenlijk niet zo leuk. En dan nog een film waarin Mister Bean op vakantie gaat. Ik vind Mister Bean heel erg grappig, maar ik weet niet of ik deze avond zin heb in Mister Bean.
Wat een dilemma. |
die 'japanse remake van de leeuwenkoning', is dat Kimba the white lion? Dat is geen remake namelijk, want die was eerder :o
I love you, Philip Morris vond ik leuk, maar dan moet je wel van Jim Carrey houden. |
Citaat:
|
Aldan, ga jij over tweeëneenhalf jaar al op jezelf, ja? Ik wou dat ik die mogelijkheid had :|.
|
Ach so.
Ja je hoort soms verhalen van mensen die naast hun (part-time) baan nog promoveren oid. |
:cool:
In a 1995 episode of The Simpsons, a parody of the Lion King's Mufasa says to Lisa Simpson, "You must avenge my death, Kimba...er, I mean Simba! http://upload.wikimedia.org/wikipedi...Kimbasimba.JPG |
Nee, dat is 'Leo, de Imperator van de Jungle'. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb twee neven die zijn gepromoveerd in iets. En die zijn daar zo vreselijk 'kijk mij eens gepromoveerd zijn, ik ben lekker veel beter dan jij' mee dat ik nu een beetje bang ben voor gepromoveerde personen :O. Wat natuurlijk nergens op slaat. Stomme neven.
|
Of het raam is vies, of het is buiten een beetje geel.
|
Ik heb net een cd met tweehonderd sovjethits op mijn computer gezet en ze zijn allemaal kut, maar nu en dan komt er iets langs dat ik denk 'OMG die ken ik van duizend jaar geleden, dat die nog bestaat :eek:'. Dat is een grappig gevoel.
|
Citaat:
|
Ik heb net mijn boterham van de ene kant gegeten terwijl Flint van de andere kant at. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu zit hij op mijn voet. :cool: Flint dus.
|
Citaat:
Maar ik ken een arts die inderdaad in één jaar promoveert (hij is er wel veel tijd aan kwijt). |
Citaat:
|
Wat moet je doen als je koptelefoon zo'n hardnekkig 'nnneeeehhhh'-geluid geeft? Behalve een nieuwe koptelefoon kopen. Hoe is het met plakband op te lossen?
|
Ik weet niet wat voor geluid je bedoelt, maar als je een kabelbreuk hebt of de stekker kapot is zal plakband weinig uithalen.
|
Citaat:
|
Hm. Ik houd niet van kapotte dingen die je niet met geweld of plakband weer heel kan maken.
|
Citaat:
|
Hier is de lucht blauw, maar volgens mij is het raam ook een beetje blauw, want de witte prullenbak die buiten staat is ook blauw en de muren waarvan ik weet dat ze beige horen te zijn, zijn grijzig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |